Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz Cyborg R.A.T. 5 matzwart Review

rikrust 12 november 2011, 957 views

MadCatz Cyborg R.A.T. 5 matzwart

Pluspunten

• werkt snel
  • erg precies
  • in maat verstelbaar
  • voelt zwaar in de hand( ik hou van een zware muis)

Minpunten

• geen

Ik had een nieuwe gamemuis nodig omdat mijn oude Logitech het begeven had, ik had wat zitten zoeken en kwam ik bij een RAT uit. Het is een fijne muis, hij is precies, sterk en snel met een dpi van 4000. Ook heeft hij een zogenaamde "sniper button" die je met de speciale software kan worden ingesteld naar de gewenste DPI als je hem indrukt, te kiezen tussen 125 en 4000. De buitenkant ziet er een beetje uit alsof het rubberachtig plastic, wat grip geeft in je hand. ook zitten er ook 5 gewichtetjes bij die ik er allemaal op heb voor het gewicht.

Heb jij ook een MadCatz Cyborg R.A.T. 5 matzwart?