Corepad C1 XXXL Review

EN-IS 21 juli 2007, laatste update op 25 juli 2007, 1.302 views

Corepad C1 XXXL

Pluspunten

• Oppervlakte (muis glijd als boter op een pan)
  • Dikte
  • Kwaliteit (gebruikte materiaal)

Minpunten

• Randen mochten beter afgewerkt worden, voor de rest geen opmerkingen!

Ik was eigenlijk op zoek naar een grote bureaumat (heb een groot bureau :)) en zo kwam ik met toeval via de pricewatch de grootste muismat tegen.

Ik heb sinds kort (20 juli 2007) eentje in mijn bezit.

Het is een grote muismat met een dikte van 4,7mm wat zeer goed is. Materiaal dat is gebruikt is van goede kwaliteit en dat merk je ook. Naar de informatie die ik heb, wordt het hier in Nederland geproduceerd maar de oppervlakte materiaal wordt uit China gehaald.

Het voelt stevig aan en is gemaakt van "non-slip" rubber. Het heeft een stevige grip.

Voor de rest heb ik geen opmerkingen, behalve dat ik er zeer tevreden over ben, vooral de grootte en dikte is een plus punt!

Grootte: 900 x 450 mm
Dikte : 4,7 mm

En natuurlijk niet te vergeten, muis glijdt als boter in een hete pan!

Heb jij ook een Corepad C1 XXXL?

Leuke muismat, thats for sure.

Korte review, en wat kleine grammaticale fouten. (Heb een grote bureau.)
Aangepast en ik kan er niet meer over vertellen... :)

En ja, het is echt een fijne muismat :)

[Reactie gewijzigd door EN-IS op 25 juli 2007 14:33]

Erg leuke muismat.
Maar... staat je scherm op een spindel cd/dvd's ? :D

[Reactie gewijzigd door Mijiru op 22 juli 2007 01:30]

Nee, hehe...

Staat op een doos van een Razer Boomslang doos, zodat het wat hoger staat.
Wat is zo zie is het de verpakking (blik) van zijn razor muis.... dus geen cd's/dvd's
Cool, ik wist niet eens dat dergelijke grote matten bestonden. Hoe makkelijk is de mat in te drukken? Ik vraag dit omdat zoals ik de mat wil gebruiken ik mijn laptop erop zou zetten, denk je dat deze dan nog een beetje kan ademen of zou hij er te ver in weg zakken (gewicht is 2,7kg, voetjes zijn wel zeer kort).

Overigens leuke foto's, altijd erg leuk om naar andere liefhebbers hun setup te kijken :)

Nu begrijp ik ook waarom je jezelf Logitech gek noemt, fijne muis en tb he ;)

[Reactie gewijzigd door Storm316 op 28 september 2007 23:57]

Hej Storm,

sorry voor me late reactie, zie pas nu je bericht.

Ja dat wist ik ook niet, ik zocht een grote muismat en bij toeval kwam ik het tegen. Ik wil je wel effe adviseren om niet te gaan bestellen bij muizenshop.nl (weet niet of ik dat hier mag zeggen), slechte ervaring met het bestellen van deze muismat.

Ik kan je voor de rest vertellen, de mat drukt niet in, het is best een stevig muis mat. Om het in te drukken moet ik kracht zetten, en niet een klein beetje ook :) Dus denk dat het prima zal gaan met je laptop en ademen zal geen probleem zijn. Alleen ik weet niet hoe warm het kan worden met je laptop, hier zal je voor moeten oppassen.

Thanx, ja klopt, hele fijne muis en toetsenbord, erg tevreden :)

Moet nog een review schrijven over me dinovo edge toetsenbord, maar dat komt later wel :)

[Reactie gewijzigd door EN-IS op 2 oktober 2007 15:07]