Arctic NV Accelero X1 Review

curck 19 juli 2007, laatste update op 20 juli 2007, 443 views

Arctic NV Accelero X1

Pluspunten

• super stil
  • super cool
  • goedkoop
  • 6 years warranty

Minpunten

• geen
  • groot?

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik kocht deze voor een (oc) Gainward 6800GT 2400/Ultra Golden Sample. Is pracht van een kaart maar had bij laatste games soms beetje problemen met de hitte, en zeker met geluidsoverlast. Niet om aan te horen, zeker als deze op full speed zaten.

Ewel, moet zeggen, een van de beste koopjes E-V-E-R!
Arctic Cooling kan ik iedereen aanbevelen. (CPU & VGA)

Eens ge´nstalleerd, dacht ik het eerste ogenblik dat ik de fan had vergeten aansluiten,
zo’n verschil in geluid, niet te doen, een verademing! zelfde op de volle 100%
Over de koeling, waarvoor hij in de eerste plaats dient natuurlijk, ben ik al even enthousiast. +-15░C verschil !
Sorry niets dan lof voor dit product.

Heb jij ook een Arctic NV Accelero X1?

Een beetje weinig review, voor zoveel beoordeling, niet? :X