ICIDU Mousepad Large Review

LaMonster32 18 november 2011, laatste update op 18 november 2011, 1.347 views

ICIDU Mousepad Large

Pluspunten

• 10 jaar garantie
  • anti slide
  • heel goed oppervlak
  • prijs

Minpunten

• dikte

De unboxing :
De muismat komt in een soort van kartonnen doos.
In de doos zit alleen de muismat.

Op de doos staat informatie over de muismat en dat je 10 jaar garantie krijgt.

De prijs :
De prijs die ik voor deze muismat heb betaald is 8 en dat vind ik zeer goede
prijs voor een muismat van hoge kwaliteit.

De vormgeving :
Persoonlijk vind ik de vormgeving erg mooi , maar smaken verschillen.
De onderkant van de muismat is van bruin rubber gemaakt en
de bovenkant van een soort van zwarte kunststof.

Het rubber aan de onderkant is erg handig, want het is haast onmogelijk om
de muismat van zijn plek te schuifen.
Het zwarte kunststof is ook erg handig want de muis glijdt letterlijk over het oppervlak
wat ik erg handig vind omdat je dan snelle bewegingen met de muis kan maken tijdens het
gamen.

Eerste indruk :
Toen ik de muismat voor het eerst gebruikte, voelde alles veel better aan.

Voorbeeld :
Als ik met mijn oude muismat van de ene kant van mijn scherm naar de andere kant wou gaan,
dan moest ik mijn muis over de hele muismat verschuifen en nu hoef ik de zelfde muis maar een
klein stukje te verplaatsen om de muis naar de andere kant te krijgen.

Mijn vorige muismat was van stof waardoor mijn muis wel eens een soort van happerde
en dat heb ik niet bij deze.

Tweede indruk :
Toen ik eenmaal begon te gamen met deze muismat zijn mijn prestaties naar boven gegaan.
Alles in spellen waar je een muis voor nodig hebt gaat nu soepeler.

Minpunten :
Enigste minpunt is dat de muismat al dun is maar het had net een paar milimeter dunner gemogen.
De muismat is 4 mm dik, maar hij had wel 2 - 3 mm gemogen van mij.

Conclusie :
Zoek je een gaming muismat voor een niet al te hoge prijs maar wel alle eigenschappen van duurdere
gaming muismatten dan kan ik de ICIDU gaming muismat zeker aanraden.

Heb jij ook een ICIDU Mousepad Large?

Ik zou graag feedback willen als het kan.
Dit is namelijk nog maar mijn tweede review en ik
wil de kwaliteit van mijn reviews verbeteren.
misschien een mooi fotootje, verder heldere en duidelijke review.
Ik heb er foto´s toegevoegd, bedankt voor je feedback.
Ik zou de kopjes dikgedrukt doen, en dan geen enter tussen het kopje en de tekst onder het kopje. Verder inderdaad nog een foto, veel meer kan je niet over een muismat zeggen dus goede review ;)
Bedankt voor de tip over de kopjes, ik heb de kopjes aangepast.
Best een goed begin :) Veel meer kun je inderdaad niet over een muismat zeggen.

Dit is zo te zien een harde mat, waar een muis inderdaad makkelijker overheen glijdt. Kun je de mat nog beter vastzetten op je bureau? Ik bedoel: mijn harde muismat heeft een soort siliconen rand rondom de onderkant, en als je op het midden van de mat duwt wordt hij vacuum gezogen. Dit blijft een dag of twee vacuum, niet echt geweldig maar het werkt wel. Heeft deze mat dus ook zoiets, of blijft het vanwege de rubberen onderkant gewoon op zijn plaats?

De zin "Toen ik de muismat voor het eerst gebruikte, voelde alles veel better aan." vind ik niet heel duidelijk. Beter dan je vorige muismat?

Er zitten nog wat typos in je review, misschien kun je daar nog even naar kijken.
Nee, er zit geen vacuum optie als bij jouw,
het is rubber met veel profiel om het maar zo te zeggen.
Vandaar dat het zo goed blijft zitten.

Ja klopt, met die zin bedoelde ik dat deze muismat veel beter is ten opzichte
van mijn oude muismat (z´n standaard muismat van stof).
Ik heb een aantal punten verbeterd die jullie hadden genoemd.
Zoals foto´s toegevoegd en de wat aan de tekst gedaan.
Deze muismat is niet geweldig, de mat zelf is nu zo krom als wat bij mij met redelijk gebruik.
Hoe bedoel je krom ??

Ik gebruik mijn ongeveer 5 maanden , game ongeveer 2 - 3 uur per dag en
een ook gewoon een paar uur internetten per dag en hij ziet er nog hetzelfde
uit als toen ik hem toentertijd uit de verpakking haalde, er ligt een beetje stof op that´s it.
Ik heb onlangs mijn vierde gekocht. Alle vier zijn binnen een paar maanden krom gaan staan. De randen liggen dan op het bureau, maar de binnenkant staat bol naar boven toe.
Deze muismatten zijn echt rotzooi :X
Maar, goedkope rotzooi. En de bovenkant glijdt top, het vulcanisch rubber van de onderkant vind ik geweldig fijn tegen wegglijden. Eigenlijk een topmat, alleen jammer dat ze zo kort meegaan. Maar als je iets beters gevonden hebt, hoor ik het graag want die bolling is erg vervelend.

[Reactie gewijzigd door TtL8e7ay op 15 januari 2015 13:48]

heb nu al 2 jaar een razor vespula, kost misschien 30 euro maar beter als 5x dezelfde muismat te kopen. Ben super tevreden over de Razor vespula, ik kan hem aanbevelen!