Acer A221HQLBMD Zwart Review

WySeguy 10 november 2011, laatste update op 12 december 2011, 405 views

Acer A221HQLBMD Zwart

Pluspunten

• Erg helder scherm.
  • Zeer goede kleuren.
  • Geen dikke/brede rand.
  • Mooi vormgegeven.

Minpunten

• Relatief zwakke standaard.
  • Geen handige knoppen.
  • Erg weinig aansluitingen.

Een goed scherm, zeker voor deze prijs!
De beeldkwaliteit is echt heel erg goed, en meteen bij het inschakelen van je scherm geeft het de juiste kleuren. (Als je het scherm inschakelt heeft het ongeveer 5 seconden nodig om beeld te geven).

Omdat ik drie schermen (landscape) naast elkaar heb, ben ik erg blij met dit scherm. De rand van dit scherm is niet te groot, en de knoppen zitten niet aan de zijkant, maar aan de onderkant.

De standaard van het scherm is niet erg stabiel. Wanneer je het scherm uitschakelt beweegt het scherm behoorlijk mee. Het is wel mooi dat de standaard, en de voet daaronder niet groot zijn. De knoppen onder het scherm vind ik persoonlijk niet erg goed.

Het scherm heeft niet veel aansluitingen, dan bedoel ik vooral dat er geen USB poorten in zitten, en dat er geen HDMI poort in zit.

Een 3,5 mm Jack Audioaansluiting is wel aanwezig, en dat is ook wel handig. De kwaliteit van het geluid is -zoals je kunt verwachten- niet erg goed, maar je zou het eventueel kunnen gebruiken voor Skype. Je kunt de ander ermee verstaan.

Het scherm ziet er heel mooi uit, het Acer logo, en het modelnummer zijn subtiel aanwezig, maar niet storend.

EDIT: Sorry, foto's komen nog...

Heb jij ook een Acer A221HQLBMD Zwart?

"Kheb em zelf thuis ook." :+

Ontopic: Beetje korte review. Probeer wat plaatjes toe te voegen en lees nog eens wat verder. Beter goed gejat, zeggen ze dan. Verder ben ik het aardig met je bevindingen eens. Het opstartscherm is inderdaad behoorlijk storend, maar het is te overzien.
Al met al dus gewoon wat meer tekst, wat foto's en ga er eens goed voor zitten.

Btw: Stopcontact XD.
Je hebt gelijk, een volgende keer zal ik er wat meer werk van maken.

Btw: waar zouden we zijn zonder stopcontacten? |:(