Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart Review

eboonk 10 november 2011, laatste update op 8 januari 2012, 343 views

Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart

Pluspunten

• Formaat, toetsenbord, goedkoop, alle android mogelijkheden, navigatie

Minpunten

• Batterijduur, android 2.3 niet standaard ondersteund, intern geheugen mag groter

Heb de telefoon nu ruim een maand en ben zeer tevreden. Formaat is goed, toetsenbord is een uitkomst, alle mogelijkheden die ik zocht zitten er op: gebruik van de volledige android market, goede navigatie te installeren (sygic mcguider), goede bluetooth samenwerking met mijn Parrot, goede ontvangst. Minpunten: batterij gaat niet lang genoeg mee, hoewel dit met een proces killer flink te verlengen is, interne geheugen raakt vol met het installeren van apps (niet alle apps kunnen naar de micro sd kaart verplaatst worden), Android 2.2, niet standaard te upgraden. Groot voordeel: telefoon los voor 160 euro gekocht waardoor ik mijn sim-only abo met onbeperkt internet door kan laten lopen. Doet voor mij nauwelijks onder voor zijn 3x zo dure Samsung-zus.. Heb ondertussen Android 2.3.6 ge´nstalleerd, dit komt het batterijverbruik enorm ten goede!

Heb jij ook een Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart?