Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 24 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z323 Review

ypoora1 8 november 2011, laatste update op 8 november 2011, 3.535 views

Logitech Z323

Pluspunten

• Veel functies
  • Geen gekloot met Wired remotes
  • Strak ontwerp
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Basspoort blaast erg veel
  • Beetje ruis
  • Mist een beetje in het midden

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Echt een No-Nonsense 2.1 setje. Geen overdreven toeters of bellen en veel functionaliteit. Ik ben er dan ook zeer tevreden mee.

GELUID
Gewoon goed. Mooi strak laag en een goed scherp hoog. Middengebied had iets aanweziger gekund, maar met een grafische EQ is dat zo opgelost. Bas wel erg dominant. Maar ja... Kwestie van smaak :P. Ik heb hem op ong. 40% bas staan. Hoger en de poort gaat lawaai maken(kast van LS21 maar met veel sterkere woofer, is 'ie niet op berekend). Wel het volume van je PC lager zetten... Anders hoor je bij (hele) lage volumes alleen de linkerspeaker. Verder een klein beetje ruis, maar niks uitzinnigs of overdreven.

BOUWKWALITEIT
Hij is zeer solide. Met al mijn kracht kan ik de pastic behuizing van de tweeters nog niet indrukken!
De subwoofer is stevig in elkaar gezet, er rammelt ook niets aan. De tweeters zijn goed zwaar en blijven staan waar ze staan. Kunnen wel tegen een stootje (van het bureau gevallen).
Pas wel op met de subwoofer(Onbeschermde driver), Als je hem ergens bovenop zet zit er een mooi gaatje in. Waarom geen beschermende mesh, Logitech :?

VORMGEVING
Tja... Dit is ECHT een kwestie van smaak :P. Ik vind hem hartstikke mooi, Maar hij valt wel erg op. De subwoofer is zeer neutraal en makkelijk uit het zicht te plaatsen.

FEATURESET
Enorm compleet. Standaard 3.5mm jack(PC), 3.5mm AUX ingang(Kabeltje NIET meegeleverd), RCA-ingang(Voor console?, stereo.), Basregelaar achter op subwoofer. Volumeregelaar op rechter speaker(Geen gekloot met Wired Remotes) 3.5mm AUX en hoofdtelefoon aansluitingen aan rechter zijkant van rechter speaker.

Je mist niets :)

EINDOORDEEL
Veel speaker voor je geld! Mooi geluid en veel functies in een strak design.
Een Toppertje!

• Realtek HD Audio (Onboard geluidskaart)
  • HTC Wildfire S met PowerAMP Music Player

Heb jij ook een Logitech Z323?

Ben eventueel binnenkort aan een vervangend setje toe (ik heb op dit moment de X-230, 32RMS). Wat kun je zeggen over hoe hard ze gaan? :)
Ik zet ze nooit harder dan 50%, maar ze hebben nog genoeg over. Knap hard dus. Alleen de basspoort gaat blazen als een gek.
Bij mij zit er maar een kabel aan alleen een jack en geen voor home cinema ??