LG HX996TS Review

Klant_LGNewbie 8 november 2011, 949 views

LG HX996TS

Pluspunten

• Kon ik er maar 1 bedenken.

Minpunten

• Werkt niet draadloos.
  • Mood Lighting werkt niet.

Ik ben opgelicht door LG en Plattetv.nl. Ik heb deze speakers besteld via internet op basis van dat het draadloos via WiFi Direct - DLNA moet werken en Mood Lighting zou geven. Helaas kom ik van een koude kermis thuis na een week bellen met LG beweert ene meneer Hamdy van LG dat de speakers eerst wel verlichting zouden moeten geven, daarna zegt hij van niet, dat de Youtube promotiefilmpje (let wel: er zijn er 2 stuks van LG bij Youtube!!!) is gebaseerd op een soort projectie maar geen verlichting. Hij zegt misschien dat een opvolgbare type wel verlichting zal geven. Nou deze man kan alles wat recht is krom praten en het omgekeerde. Hij heet Hamdy, een Marokkaanse man. Hij wijzigt meteen de Youtube promotiefilmpje titelnaam en zet een vreemde type die niet bestaat wanneer je deze Googled. Na een week kreeg ik de speakers niet aan de praat draadloos via de DLNA router van Netgear (heb mijn D-Link router speciaal moeten vervangen in een peperdure Netgear router.. dan belt deze Hamdy mij op en zegt de speakers moeten omgeruild worden want ze zijn defect. Ik moest contact opnemen met de LG Dealer PlatteTV.nl. Deze zet de alles-wat-krom-is-recht spel voort. Op heel internet vind je de juiste specificaties van deze type die aangeeft dat het MET mood Lighting is en draadloos moet werken via WiFi Direct. Maar PlatteTV.nl (LG Dealer) zet doodleuk info van een NIET 3D speakerset (een kleine broertje van deze set) de type HX976 gegevens bij deze speakers en zegt steeds dat hij fout zit en tegelijk zegt hij dat er nergens op zijn site staat dat er Mood Lighting bij zit en dat de 572 zoekresultaten van Google niet kloppen dat er Mood Lighting bij zou zitten. Maar nog steeds praat hij niet over dat ik de speakers niet draadloos aan de praat krijg na 7 dagen. De bezorger van PlatteTV.nl liet gewoon mijn speakerset midden op straat achter en neemt supersnel de voeten, een uitgekookte vent. LG en Platte TV.nl nemen allerlei bochten om mij gewoon niet te helpen terwijl ik 2x een 3D 60 en 50 inch televisie heb gekocht en deze dure HX996TS van LG. Je krijgt zelfs 4 andere personeel van LG aan de telefoon en kunnen deze speakerset niet in hun systeem vinden en zeggen dat dit NIET van LG is. Ze vragen hoe je het typt, achter elkaar of met spaties. Na 11 minuten wachten blijven ze dit herhalen daarna verandert hun gedrag in ruzie zoeken om vervolgens op te hangen door onwetendheid. Hetzelfde gedrag doet PlatteTV.nl een uur lang in plaats van hun excuses aan te bieden en mij te helpen de speakers om te ruilen zoals LG meneer Hamdy dit bevestigde dat ze omgeruild moeten worden. Maar helaas krijg ik 2 schofterige bedrijven met personeel die NIETS weten van hun eigen product maar vinden dat ze het recht hebben ontleend aan hufterig gedrag. Je bent dus meer met hun manieren bezig dan een zakelijke oplossing. Dan is de speakersset doos zwaarder en groter dan 2 televisies bijelkaar..zelfs met z'n tweeŽn krijg je het niet de trap op.. dan zegt PlatteTV.nl doodleuk.. je brengt de speakers maar naar ons in Arnhem en zoek maar wat uit in de winkel. Welkom in NL in 2011 waar onbeschoftheid boven het zakelijke staat. Ik ben dus voor § 1000 euro opgelicht. LG reageert zelfs niet op mijn mailtjes want ze hebben alleen tijd om de klanten hufterig te behandelen met list en bedrog en dat een week lang waarvan ik de details beter niet vertel wat ze allemaal aan de telefoon zeggen want dan schaam je je pas echt voor NL die zich dagelijks opvoedt met betwetersgedrag, een mobieltje in de hand en printen via Google. Ik heb screenshots gemaakt van de valsheid in geschrifte info op de site van PlatteTV.nl die gegevens bewust zet en melding maakt van de HX976 type in plaats van HX996TS type. Ik heb ook de Youtube filmpjes op mijn pc binnengehaald als bewijs en dan de 572 zoekresultaten als bewijs van de juiste specificaties van deze setje. Dit was beknopt mijn ervaring met LG en PlatteTV.nl voor het eerst in mijn leven dat ik deze mensen spreek wat ik liever NOOIT had gewild.

de zogenaamde reactie hier is FAKE. de review is door een winkelmanager geplaats die op nummer 1 bij de vergelijksites wil komen of staat en klanten lekker wil maken met een 'eenvoudige' installatie? je hebt een DLNA WiFi Direct router nodig en nog werkt dit produkt niet. LG personeel kent deze type setje niet en helpt jou heel asociaal door 8 dagen ruzie met jou te maken aan de telefoon of op te hangen tijdens het zogenaamd doornemen van de 'handleiding' die doodloopt..terwijl jij smeekt om de speakers aan de praat te krijgen vragen ze 100 keer al jouw privť gegevens aan de telefoon, daarna laten ze jou hun gedrag en manieren zien, zonder dat er 1 wijsheid of zakelijke oplossing uit dat mondje komt. ze reageren daarna NIET op mailtjes en bellen jou niet terug en hebben heel veel bochten nodig voor hun onwetendheid en kennis tekorten of noemen de Mood Lighting 'een zogenaamde reflectie' die GEEN verlichting is volgens LG.. maar ze promoten WEL Mood Lighting op youtube films en in hun specificaties bij 572 zoekresultaten bij Google (LG dealers wereldwijd). ook is de LED verlichting gewoon aanwezig op de speakers maar ze doen het niet. op hun site hebben ze plotseling de MOOD LIGHTING bij de specificaties verwijderd omdat de speakers gewoon defect zijn!!! lees nogmaals..de waarheid is dat de speakers DEFECT zijn!!! en dat ze aan de klanten HUN GELD niet willen terug geven voor deze kat in de zak!!! zowel aan de telefoon als in de 1 of 2 mailtjes in het begin laten ze overduidelijk blijken dat ze niets weten van hun produkten en dat noemt zich LG Nederland?! Deze 'handleiding maakt jou lekker voor draadloze verbinding maar vertelt jou niets hoe het moet aangesloten worden evenals de hufterige personeel bij LG Nederland die jou dit niet kan vertellen. ik moest die nullen vertellen hoe WiFi Direct werkt. niet alleen de speakers werken NIET draadloos.. ook de MOOD LIGHTING werkt niet. dan verzinnen ze een verhaal dat de MOOD LIGHTING is uitgeschakeld voor de benelux landen door LG. wat een zwakte aanbod. de speakers werken met een zware bevalling met geluk via lange lelijke vieze kabels door jouw witte woonkamer. ik heb nog nooit zoveel asocialen onwetende domme mensen gesproken als bij LG Nederland die hun eigen product niet weten te typen in de computer en na 11 minuten nog niet kunnen vinden in hun systeem. een waardeloze bedrijf die hun eigen produkten niet kennen maar wel promotiefilmpjes bij youtube met MOOD LIGHTING promoten! een stelletje oplichters zijn dat bij LG.. waar niet in NL. bij al die bedrijven lopen ze rond in dat negatieve klein landje aan de Noordzee.

• Netgear wndr3700 router

Heb jij ook een LG HX996TS?

het eerste wat ik dacht toen ik dit zag: TL;DR.

gebruik alinea's en ondertitels als je een review schrijft.
dit soort dingen horen huis bij de shopreviews, niet hier