Shift 2: Unleashed, PS3 Review
leuk spel, alleen ik vind hem erg lastig in vergelijking met moeilijk en makkelijk vindt ik makkelijk bijna niet makkelijker. dat vindt ik jammer want ik begon op moeilijk dat lukte mij niet dus ik dacht ik zet hem op normaal dat lukte mij ook niet helemaal en op makkelijk merk ik geen verschil dus nogsteeds te lastig.
Eindoordeel
leuk spel, alleen ik vind hem erg lastig in vergelijking met moeilijk en makkelijk vindt ik makkelijk bijna niet makkelijker. dat vindt ik jammer want ik begon op moeilijk dat lukte mij niet dus ik dacht ik zet hem op normaal dat lukte mij ook niet helemaal en op makkelijk merk ik geen verschil dus nogsteeds te lastig.
Beoordeel deze review: