Club 3D GeForce 8600 GTS Review

M-slayer 13 juli 2007, laatste update op 15 juli 2007, 1.565 views

Club 3D GeForce 8600 GTS

Pluspunten

• dx10.
  • redelijke prijs voor een dx10 kaart.

Minpunten

• Drivers.
  • gewoon een stikker over de stock cooler geplakt (terwijl de stock cooler er mooier uitziet dan die van club3d

Drivers en compatibiliteit Score: 2
mijn specs:
mobo: Asus P5VDC-X
proc: Intel Pentium D 945 3400
geheugen: 2GB ddr2
kast: Enermax Chakra B 25cm Fan ATX
en wat oude hdd's

Ik heb deze kaart aangeschaft omdat mijn oude club3d 9800 pro 128mb zowat uitelkaar viel. Tevens was dit de overstap van agp naar pci-e 16x.
Mijn moederbord heeft een agp en een pci-e 16x slot dus dit was mogelijk.

Omdat ik niet zoon extreme gamer ben heb ik dus niet een al te extreme 3dkaart aangeschaft.

De temp's die deze kaart in mijn systeem haalt zijn ongeveer:
(1x 25cm fan 2x 120mm)
Idle: 30/40 graden
Active: 50/60 graden

overclocking:
Ik heb het geprobeerd (ben niet al te ervaren)
maar het lijkt er op of de kaart al tegen het limiet aan zit. ik zal dit tevens ook in de 3dmark score laten zien zodra ik thuis ben.

Algemeen vind ik deze kaart goed genoeg voor mij.
Alleen de drivers konden beter in mijn ogen. het rare is (wat ik tevens nergens op inet vind) dat ik een rare bug heb. Mijn cursor blijft na het gamen hangen om mijn 2de monitor(analoog). verzet ik de positie van mijn monitor in properties is het probleem verholpen???. dit probleem heb ik bij elke os die ik hieronder heb aangevinkt hieronder. maarja hoop dat dit ooit word verholpen.

Ik zal als ik thuis ben een 3dmark draaien. en de score hier aan toevoegen.

Dit was een beetje mijn eerste review.
maby dat er heeeel veel spelfouten in staan.
Maarjah niet iedereen is perfect:)

Graag jullie bevindingen hierover.

Heb jij ook een Club 3D GeForce 8600 GTS?