HTC Sensation XL Wit Review

F4LLCON 5 november 2011, 3.620 views

HTC Sensation XL Wit

Pluspunten

• Dat het een dunne design heeft en comfortabel zit in je handen. Het heeft een groot 4.7 " scherm waar je heel makkelijk op kan typen zonder fouten te maken. Je kan heel makkelijk een WiFi Hotspot maken om internet te delen met je vrienden. Een 8 MP camera met 720p opname kwaliteit.

Minpunten

• 12.64 GB beschikbare opslag. Hapert soms bij het laden van content of sliden van iets.

De uBeats vind ik heel comfortabel zitten en uiteraard een strak design hebben. Er zijn natuurlijk ook verschillende formaten oor-plugs meegeleverd . Daarnaast heb je ook een heel mooi klein opberg hoesje van BeatsStudio waar je oordopjes in kunnen.
HTC Sensation XL heeft een heel dun design.
Op een groot 4.7" scherm kan je heel makkelijk en snel typen als je wat bredere vingers hebt.
Soms zie ik wel dat het een beetje hapert als ik een nieuw App open of als ik iets slide, maar binnenkort krijg je hierop een uitstekende upgrade! Android 4.0 Ice Cream Sandwich! Naar verwachting zullen deze problemen ook opgelost worden.
Met een 8 MP camera maak je hele mooie foto's mee, en je kan mooie 720p HD video's mee opnemen. Je hebt ook een klein 1.3 MP front camera om bijvoorbeeld mee te Skypen of als spiegel te gebruiken. Werkt allemaal heel goed!
Je hebt ook een snel en accuraat GPS, toen ik mijn positie wilde weten liet die zelfs weten in welke huis(nummer) ik woonde! Nou enger en beter kan het niet worden.
De 12.64 GB storage vind ik nog een beetje slapjes maar je krijgt voor een jaar lang gratis 5 GB online storage met Dropbox, en natuurlijk zijn er ook andere gratis online storage providers die je kunt gebruiken!
Met een 3.5 mm stereo audio jack kan je heel gemakkelijk je eigen headset gebruiken.

Algemeen: een TOP toestel

• uBeats

Heb jij ook een HTC Sensation XL Wit?

zou je de review wat uitgebreider kunnen maken (tussenkopjes, foto's).

En je kan mischien wat meer ervaringen erop zetten.

succes.
12gb is genoeg toch? ik neem aan dat je voor foto''s enzo gewoon een sd kaart heb 8/16/32 gb.
Dit ding is wel echt 'badass' qua specs voor die prijs zeg...
Schamele 800x480 resolutie, 720P filmmogelijkheden en een singlecore CPU..
Als ze zoiets nou uitbrengen in een 4,3" formfactor met 1080P en dual/quadcore *yeah*
Hahaha, ik moest even kapot lachen door jou opmerking :9
ma met typen veschijnt er dan meteen een toetsenbord op je scherm?? en de batterij duur is dat nog een beetje normaal of is die ook met 1dag weer leeg????
Batterijduur van een smartphone tegenwoordig: Bij intensief gebruik, mag je blij zijn als je de avond van de eerste dag haalt...

Jammer, maar dat is helaas nog overal zo...
Die is er; de Sensation XE
als je een review schrijft doe er dan alsjeblieft 10 minuten langer over en zorg dat er fatsoenlijke tussenkopjes etc. in staan.