Silverstone Lascala LC17 Review

Turbosjaak 12 juli 2007, 2.344 views

Silverstone Lascala LC17

Pluspunten

• Het uiterlijk
  • Bouwkwaliteit
  • Goede afwerking
  • Mooie frontjes voor de DVD Roms
  • Veel inbouwmogelijkheden
  • Ledjes zijn mooi verwerkt

Minpunten

• Het aansluiten van de harddisks

Ik heb de kast vandaag ontvangen, ik heb hem bij Yorcom besteld.

De kast is steving, vooral de voorkant ziet er goed uit. De voorkant is van een iets ander materiaal als de zijkanten gemaakt. De knoppen zijn zeer goed in te drukken. Je hebt echt het gevoel dat je een stukje kwaliteit gekocht hebt.

Over het uiterlijk van de kast kan ik kort zijn, het is precies wat ik zocht.
Hij ziet er Strak uit zonder te veel toeters en bellen. Aan de voorkant zitten 2 blauwe ledjes. Deze zijn voor de HD en voor de power.

Het inbouwen ging ook erg goed. Alles past gewoon goed, alleen moest ik even rommelen met het aansluiten van de kabels van de Harddisks naar het moederbord.

Je kunt er erg veel onderdelen in kwijt. Er zitten 2 rekjes voor harde schijven in waar er per rekje 3 inpassen.

Kortom: een goede koop voor een goede prijs.

Heb jij ook een Silverstone Lascala LC17?

Een vraagje:

Hoe zit het in deze kast met het insteken van de moderne videokaarten, zoal HD3870(X2) of 4870. Komen deze niet tegen de harde schijven aan als deze in de rekjes zitten?
Hallo

sorry voor mijn late reactie, deze komen inderdaad tegen de rekjes aan, ik zelf heb voor mijn 3850 een van de rekjes eruit moeten halen omdat de kaart er anders niet inpast.