Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Keysonic KSK-6000 U Review

zoutepopcorn 3 november 2011, laatste update op 3 november 2011, 248 views

Keysonic KSK-6000 U

Pluspunten

• Vlak
  • Simpel en compact
  • Goedkoop

Minpunten

• Bij ruwe omgang (niet tijdens het typen) is er weleens een toets los gegaan. Deze is er weer lastig in te zetten. Het is behoorlijk pielen om hem weer terug te krijgen.
  • Van sommige toetsen als delete, PgUp, Home, End ect. kan ik nog steeds niet aan hun locatie wennen.

Heb dit toetsenbord ongeveer een jaar nu en ben zeer tevreden.

Waarom heb ik dit toetsenbord gekocht?
De toetsen liggen lekker vlak op het toetsenbord. Ik heb het toetsenbord in mijn bureau verzonken. Dat ziet er zeer strak uit. Inmiddels wil ik een nieuw bureau en laat ik weer het toetsenbord erin verzinken.

Geen toeters en bellen..
Eigenlijk zocht ik een lekker compact toetsenbord en voldoet hier ook aan.

Ik ga verder niet in op alle punten, omdat ik het gewoon een lekker toetsenbord vind.

Heb jij ook een Keysonic KSK-6000 U?

Na 3 jaar doet het toetsenbord het nog wel. Hoewel hij soms een toets niet pakt.

Nu ik ook een macbook heb vind ik wel dat je op dit toetsenbord de toetsen hard moet indrukken. Keyboard is dus niet meer van deze tijd. Vermoedelijk zijn er nu wel betere vlakke toetsenborden beschikbaar...