Seasonic S12-380 Review

Munchkin 11 juli 2007, 315 views

Seasonic S12-380

Pluspunten

• Heel erg stil
  • Goed afgewerkt

Minpunten

• Niet modulair

Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Ik heb deze voeding gekocht voor een HTPC. Selectiecriteria was het geluid. En daar ben ik heel tevreden mee. Het geluid van de voeding is nauwelijks waarneembaar.

De afwerking is uitstekend, alle kabels zijn netjes gemesht en hebben goed stekkers eraan. Het molex mechanisme werkt uitstekend.

Qua aansluitmogelijkheden mis ik geen stekkers. Wat wel vervelend is, is dat dit geen modulaire voeding is. Het zou fijn zijn als niet gebruikte kabels buiten de behuizing konden blijven.
Maar goed dan neemt de voeding meteen in diepte toe (buiten de ATX PSU specs, d.w.z. meer dan 14cm diep), en daar heb ik geen ruimte voor in mijn silverstone behuizing.

De prijs is in orde.

Heb jij ook een Seasonic S12-380?