Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart Review

Boudewijn 12 december 2007, 627 views

Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart

Pluspunten

• DVI kabel
  • interne voeding
  • stil
  • degelijke knoppen

Minpunten

• Slechte speakertjes
  • Tikje slappe voet

Ik heb 2 van deze 22" LCD's naast elkaar staan als dualhead setup voor mijn desktop.
dat levert een heel erg mooi en productief effect op.

ik herken me echter wel een beetje in de kritiek dat je er exact voor moet zitten voor de beste kleuren. Dat is voor mij niet zo'n probleem, maar voor anderen mogelijk wel.

Zoals gebruikeljik geven de speakertjes een heeeeeerlijk modder+karton geluid, deze kun je dan ook beter niet aansluiten indien je iets meer wil dan de standaard kantooromgevings-bliepjes.

De constructie is aardig (interne voeding), alleen de voet is wat minder, het scherm blijft een beetje zwaaien als je hem anders hebt geneigd. Voor mij geen probleem, ik hang ze aan de muur via de VESA opstellen, echter is het niet zoals het moet (kijk maar naar de iMac van apple, daar kan het wel gewoon degelijk).

Er zit een nette DVI kabel bij, en dat is ook wel een mooi pluspunt.
Ghosting valt heel erg mee, maar is wel waarneembaar.

De knoppen zijn stevig, en het menuutje is duidelijk... verder vrij weinig speciaals.

Na meer dan 1 maand nog steeds geen dode pixels (toch fijn als je daar geen garantie voor hebt genomen) trouwens.

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart?

ghosting zou ik neerzetten bij negatieve eigenschap en misschien een foto van hoe je ze aan de muur hebt hangen, of naast elkaar hebt staan