1 review

V7 Optical USB Mouse

€ 7,07
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

V7 Optical USB Mouse Review

Anoniem: 425749 31 oktober 2011, 671 views

V7 Optical USB Mouse

Pluspunten

• Simpele muis
  • Prijsverhouding (10€)
  • Grip aan de zijkanten van de muis

Minpunten

• Scroll piept een beetje
  • Geen tilt scroll

De V7 muis is simpel en makkelijk in gebruik te nemen het is een doodgewone muis maar dat mag ook wel voor die prijs.

Er staat een V7 logo op de voorkant van de muis verder heeft het een scrollwiel dat je kan indrukken zodat je heel snel door pagina's kan sliden.

Het is een nette muis simpel en zonder cd te installeren plug en play het word geleverd in een doosje met de verpakking er om heen

Heb jij ook een V7 Optical USB Mouse?

uitstekende muis nooit problemen piept niet waarschijnlijk heeft u gewoon een stukje materiaal tussen het scroll wiel laten vallen.
De muis zelf ligt voor mij erg lekker in de hand, dit kan zijn omdat ik geen erg grote handen heb. Hierdoor kunnen mijn vingers overal makkelijk bij de knoppen. Uitzondering van de DPI knoppen, dat voelt wat onwennig, nu hoef je natuurlijk niet constant op deze knoppen te drukken. ;)

Zit me te bedenken dat er misschien een foto van een hand op de muis bij gekund had, maar besef me dan ook weer dat dit natuurlijk bij iedereen weer anders is.
Ik ben zeer ontevreden over deze muis.