Blackmagic Design Intensity Intensity Shuttle Review
Ik heb deze Blackmagic Intensity Shuttle nu ongeveer 2 jaar, ben er nog steeds tevreden over, de shuttle is gebruiks vriendelijk even aansluiten op de USB 3.0 poort van je computer de software erop en je kan opnemen. Zelf gebruik ik hem veel om 720p filmpje op te nemen vanaf mijn Xbox 360 (https://www.youtube.com/watch?v=-IwG2gqdEMU). Je kan een redelijk aantal settings aanpassen, zo kan je kiezen om zonder compressie op te nemen. met compressie en de hoeveelheid compressie. je kan tevens realtime zien wat je opneemt. Enige nadeel is dat je niet vanaf een spelcomputer in Full HD (1080p) kan opnemen, echter mijn xbox zend zelden uit in true 1080p hier zal je met de huidige generatie nog geen last van hebben dus. De shuttle is degelijk...
Pluspunten
Makkelijk in gebruik
Minpunten
Geen 1080p op consoles
Eindoordeel
Heb jij ook een Blackmagic Design Intensity Intensity Shuttle?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (6)
Dit heeft toch niets met Blackmagic te maken als jou xbox 360 geen 1080p games rendert.
verander dat dan naar "geen 1080p op xbox 360", want nu lijkt het alsof het ook niet werkt op ps3, ps4 of xbox one.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/250559/crop561e31da23111_cropped.png?f=community)