Blackmagic Design Intensity Intensity Shuttle Review

TunefulDJ_Mike 30 oktober 2011, laatste update op 13 april 2013, 453 views

Blackmagic Design Intensity Intensity Shuttle

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen 1080p op consoles

Ik heb deze Blackmagic Intensity Shuttle nu ongeveer 2 jaar, ben er nog steeds tevreden over, de shuttle is gebruiks vriendelijk even aansluiten op de USB 3.0 poort van je computer de software erop en je kan opnemen. Zelf gebruik ik hem veel om 720p filmpje op te nemen vanaf mijn Xbox 360 (https://www.youtube.com/watch?v=-IwG2gqdEMU). Je kan een redelijk aantal settings aanpassen, zo kan je kiezen om zonder compressie op te nemen. met compressie en de hoeveelheid compressie. je kan tevens realtime zien wat je opneemt. Enige nadeel is dat je niet vanaf een spelcomputer in Full HD (1080p) kan opnemen, echter mijn xbox zend zelden uit in true 1080p hier zal je met de huidige generatie nog geen last van hebben dus. De shuttle is degelijk gebouwd en heeft genoeg aansluitingen waaronder HDMI, component, alle aansluiten zijn IN en OUT dus kan je eventueel je beeld doorlinken naar je televisie of monitor.

Heb jij ook een Blackmagic Design Intensity Intensity Shuttle?

"Geen 1080p op consoles"

Dit heeft toch niets met Blackmagic te maken als jou xbox 360 geen 1080p games rendert.
Maar het wordt wel geupscaled naar 1080p
Dat maakt het alsnog geen 1080p signaal, elke keer als een 1080p TV een 720P signaal krijgt, dan "upscaled" hij het ook, maar dat betekent niets, je krijgt niet meer detail.
Dat klopt, echter output hij wel echt 1080p
"Geen 1080p op consoles"

verander dat dan naar "geen 1080p op xbox 360", want nu lijkt het alsof het ook niet werkt op ps3, ps4 of xbox one.
Elke console op 1080p werkt het niet op :-) Zodra je console op 720p staat werkt het wel.