Philips GoGear SA018104K 4GB Zwart Review

vandenr 27 oktober 2011, laatste update op 27 oktober 2011, 536 views

Philips GoGear SA018104K 4GB Zwart

Pluspunten

• Klein , pluimgewicht en "na wat oefening" gemakkelijk te bedienen.
  • Clip voor bevestiging op T-shirt....
  • Eenvoudig muziek en/of batterij opladen via USB.
  • Lage prijs (39¤ Pixmania.....)

Minpunten

• Levensduur batterij .
  • Info manual over betekenis "indicatielampjes" is zéér onduidelijk.

Geluidskwaliteit Score: 3
Als "wandel liefhebber" zocht ik een kleine draagbare FM radio. Daar dit momenteel moeilijk te vinden is heb ik mij een "moderne" MP3 speler moeten aanschaffen. Mijn keuze (vooral wegens prijs en vermelde batterijlevensduur !) viel op de GoGear SA018104K te koop bij Pixmania voor stuntprijs van 39¤.
Dag 1 : na nachtje opladen en "volpompen" met MP3 muziek , zaterdag op stap ( moet wat kilo's kwijt...) voor een paar uur. Gestart met MP3 muziek via oordopjes op laag volume , na een half uurtje overgeschakeld op FM radio , maar helaas gaf de batterij het op na een 3-tal kwartier terwijl deze het nog wel deed bij beluisteren van MP3 muziek.
Dag 2 : idem dito....Vanaf start luisteren naar FM radio , maar na 90-tal minuten was het terug afgelopen terwijl de batterij het nog deed om MP3 muziek te beluisteren.

Kort: Batterij verbruik bij FM radio moet véél groter zijn dan MP3 beluisteren.

Helaas , voor mij onbuikbaar en toestel werd dan ook "met succes geretourneerd".
Heb mij dan een nieuwe C2-01 GSM aangeschaft die het minstens (getest in praktijk !) 10h volhoud op FM-Radio.....(80¤ bij "lokale GSM boer").

Heb jij ook een Philips GoGear SA018104K 4GB Zwart?

Goede tip is de Sansa clip, zijn nog veel goedkoper en doe er ongeveer 4 weken mee ( 1 uur per dag) zonder tussendoor te laden!