Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 16GB Wit Review

Collaborator 26 oktober 2011, laatste update op 26 oktober 2011, 824 views

Apple iPhone 4 16GB Wit

Pluspunten

• Prachtig design, perfect formaat voor in de hand, geweldig scherm, brilliante software.

Minpunten

• Ehm.. de camera opstarten mag wel wat sneller, en sneller fotos acher elkaar zou wel mogen. Is echter wel app/iOS versie afhankelijk

Heel snel, heel soepel, gigantisch veel apps beschikbaar die goed werken allemaal. De batterijduur is heel goed te noemen. Sowiso veel betere accuduur van de iPhone 3gs en 3g.

Soms lijkt het alsof het wel snel gaat kwa accu, maar meestal is dat vooral omdat je hem gewoon veel gebruikt omdat hij zo fijn werkt..

continu 3G/WiFi aan,
beetje gamen,
YouTuben,
fotos maken,
filmen..

Ja, dan gaat het wel sneller dan je Nokia 3310 die alleen maar standby stond totdat je af en toe een smsje stuurde of gebeld werd. Ik hoor veel commentaar op de accu van Android gebruikers, maar die hebben vaak continu Wifi of 3G uitstaan en gebruiken hem veel minder actief om mee te pielen, waardoor hij langer mee lijkt te gaan.

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Wit?

Meer advertenties

Zeg Collaborator, ben jij niet helemaal in orde? De accuduur is extreem slecht. Kijk eens op het apple discussie forum, daar gaan mensen helemaal uit hun plaat omdat de accu ze snel leeg is. Vanmorgen ben ik met een volle accu van huis gegaan, 30 minuten gebeld totaal en 20 minuten navigatie gebruikt. Let op: in een tijdspanne van 08:00 ochtend tot 15:00 uur in de middag met voornoemd gebruik is de accu leeg.
Jij hebt het zeker over de 4S, waarschijnlijk bug fout in iOS 5. Maar het kan ook zijn dat de dualcore meer stroom trekt dan de oude A4 chip en dat met relatief dezefelfde accu als de iPhone 4 zou voor een kortere gebruiksduur zorgen.

De iPhone 4 heeft de beste gebruiksduur van alle smartphones op dit moment. Is algemeen bekend feit. Je moet wel automatisch synchro via 3G uit zetten, dan redt je zonder problemen 2 dagen. Geen enkel smartphone redt het een volle dag met automatische synchro over 3G

[Reactie gewijzigd door danda op 7 november 2011 11:18]

Ik heb zowel de 4 als de 4S en geen enkel probleem met de accu. Gaat super lang mee. 0 problemen. Die problemen zijn ook in dit geval maar hoogstens enkele procenten, als het niet minder is.

[Reactie gewijzigd door Collaborator op 7 november 2011 11:28]

Is dit een review van de accuduur?
Uh? :S

Zelf Android gebruiker, en hoewel de accuduur crap is zoals bij alle smartphones staat wifi of 3g fulltime aan (wat moet je er anders mee) en mijn telefoon ligt ook echt niet te slapen. Beetje gegeneraliseerd en erg plat.
En dat van negatieve eigenschappen, over de foto's die niet snel genoeg achter elkaar genomen kunnen worden of dat de camera sneller mag starten: daarvoor hebben we nu een iPhone 4S. Dit heeft trouwens niks met iOS of apps te maken. De camera is simpelweg niet snel opgestart.

Een review bestaat uit meer dan alleen maar afgeven/prijzen van de accu in een apparaat. Doordat je nu alleen maar over de accu praat wordt er weinig waarde aan gegeven. Even terug naar de redactie dus.
Dat van de camera klopt, de 4s doet dat veel sneller. Ben ik ook heel blij mee (die heb ik nu namelijk en ik gebruik het veel) Toch heb ik het gevoel dat bij de eerdere iPhones toch de app ook wel invloed had op de snelheid van de camera (maar misschien was dat meer kwa meerdere fotos achter elkaar schieten) Ik gebruik namelijk tientallen camera apps en meestal niet de officiele en merk veel verschil onderling.

Het enige waar iets op aan te merken is volgens veel mensen de accuduur en daarom ga ik daar iets uitgebreider op in. De rest is wat mij betreft zo dicht bij perfectie als een product maar kan zijn qua design, look, feel, formaat, materiaal. Valt dus weinig over te zeggen.

[Reactie gewijzigd door Collaborator op 7 november 2011 11:32]