MSI K9A Platinum Review

Robo1993 4 juli 2007, 350 views

MSI K9A Platinum

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluidkaart
  • Netwerk kaarten

Minpunten

• Ruimte voor processor koeling

Layout Score: 4
Ik gebruk dit moederbord nu sinds Mei 2007, en ik ben er toch nu toe erg blij mee. Ik heb hiervoor ook altijd MSI moederborden gehad, en die waren ook altijd perfect, daarom heb ik ooko dit moederbord weer van MSI genomen. Ook vind ik het belangrijk dat een moederbord een goede onboard geluidskaart en netwerk kaart heeft. En dat heeft deze zeker. Vooral de geluidskaart is erg goed, aangezien ik de Logitech Z5500THX binnen kort ga kopen moest ik een geluidskaart hebben met een optische aansluiting, en dat heeft deze. Ook zijn de twee 1 Gb/s netwerkkaarten erg goed.

Ik gebruik het moederbord in combinatie met de volgende componenten:
Kast: Coolermaster Centurion 5 Black
Geheugen: Kingston HyperX 2048mb DDR2 800 Ultra Low Cas Latecy
Harddisk: Maxtor DiamondMax 17 320 GB SATAII
DVD speler: LG GDR-8163B BLACK
DVD brander: LG GSA-4167B BLACK

Heb jij ook een MSI K9A Platinum?

Wel een beetje een korte review. Maar wel goed te horen dat het een goed bordje is want ik ben ook van zin dit bordje te kopen. Naar het schijnt is hij ook zuiniger dan de 590 chipsets van nVidia
"Volgens mij is dit meer om te laten zien wat voor lijp systeem jij dan wel niet hebt.... |:( "

Als dat zo lijkt sorry daarvoor, dat was niet echt mijn bedoeling. Wat zou ik dan moeten aanpassen? (Ik ben pas een beginnende revieuwer).
Nou ik vind het een goeie review :D ik ben namelijk ook van plan deze te kopen :) en nu ben ik overtuigd :) Bedankt he :D
inderdaad een erg korte Rev maar goed de eerste keer is altijd lastig denk ik dan maar

maar ik ben ook overtuigd kopen dit bordje.....[doe ik als ik al mijn geld bijeen heb gespaard...voor een compleet nieuwe configuratie] . :*) :)