AMD Athlon 64 3000+ Boxed Review

Widow 19 april 2005, 221 views

AMD Athlon 64 3000+ Boxed

Pluspunten

• Stille cooler, goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Die ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik had eerst zo mijn twijfels bij de stock cooler, vaak hoor je dat die lawaaiig zijn. Maar bij de S939 boxed CPU's viel me dat echt mee. De cooler is erg stil en koelt ook vrij goed, wat ook komt door de IHS van de CPU. Onderop de cooler zit een thermal pad wat zijn werk vrij goed doet, dat is zegmaar een soort laagje thermische prut voor tussen de cpu en de cooler.

Verder vind ik dat de verpakking lekker compleet was. Een manual in alle talen van de wereld, een casebadge (die imo wel wat beter afgewerkt had mogen worden), de cooler en de cpu.

Met overclocken ben ik nog niet echt bezig geweest, wel een beetje lopen proberen en 225Mhz fsb werkte redelijk goed. De CPU werd niet echt warm maar ik vond het wel jammer dat de CPU geen 240mhz fsb aankon met standaard voltage.

• Asus A8V Deluxe
  • Radeon X800 pro
  • Windows XP

Heb jij ook een AMD Athlon 64 3000+ Boxed?