Recom RC-8B Review

MsD 21 oktober 2011, laatste update op 21 oktober 2011, 616 views

Recom RC-8B

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• goedkoop

Ik had even een goedkope upgrade nodig voor mijn pc. Ruimte om harde schijven in te bouwen. Geld wil ik niet uitgeven aan een simpele upgrade, dus Dit ding besteld. Samen met een Nexus 120mm koeler. Ik hou wel van strakke kasten, geen rare toeters en bellen, heb ik niet nodig. En als ik de zooi in elkaar heb geknutseld blijf ik er meestal een jaar ofzo van af, dus ik hoef geen hele fancy dingen te hebben.
Ik was dan ook niet verbaasd dat dit dun plaatstaal is. En dat het low-budget is moge duidelijk zijn. duh.
Maar toch heb ik mijn vingers niet opengehaald, past alles eigenlijk prima.en ziet het er nog leuk uit ook. zo'n groot zwart blok op mijn buro.. en alles past er meer dan prima in.
Als je iets met een voeding zoekt zijn er ook nog wel andere opties, maar ik ben eigenlijk redelijk tevreden nu.
En verder valt er eigenlijk weinig te zeggen over een goedkoop kastje als deze.

Heb jij ook een Recom RC-8B?

Hoe goed/slecht is de koeling?
Hoe goed/slecht is het inbouwgemak?
Resonatie?

Dit kun je nieteens een review noemen. Ik weet namelijk nogsteeds niet of deze kast wel een beetje koel is, of ik makkelijk mijn hd's erin kan hangen of dat ik een dag bezig ben met ze. Ik weet nu alleen dat het plaatstaal dun is, en wat is dun?

Er moeten toch wel meer positieve en negatieve dingen te vinden zijn, tis geen kartonnen doos, zelfs over een kartonnen doos kun je nog een langere review schrijven...
koeling, op de site staat dat je 1x12 cm kan inbouwen, en 2x7 cm. 7 cm is wat lastig te vinden, als in weinig keus. 12 cm moet wel lukken, ik heb er in ieder geval eentje in gezet die mijn hd's koelt, en dat werkt. Inbouwgemak bij een kast van 18 , wat verwacht je ? Dat klopt. Schroeven dus, die meetrillen. En als je alle fans er in plaatst koelt het vast goed, en maakt hij ook lawaai.
Het is net geen kartonnen doos, en ik vind hem er wel ok uit zien. Inbouwen is per defenitie rottig bij dit soort prijzen, maar met een half uurtje zat alles er gewoon in. Of dat normaal of moeilijk is, geen idee.
Nogmaals, 18. geen 180. Ik ben tevreden omdat hij niet duur was, dat was mijn voornaamste issue. En dat ik mijn schijven een plekkie kan geven.
Het staal is van het niveau Kan je Net Niet Doorheen Kijken, maar ik heb me er ook niet aan gesneden, dat viel wel mee.
sorry voor mijn slechte review hoor. Zal ik nooit meer doen. :)
Zou het denk je mogelijk zijn om hierin de volgende onderdelen te stoppen:
Product Actuele prijs Subtotaal

Gigabyte GV-N560UD-1GI