Recom RC-8B Review
Ik had even een goedkope upgrade nodig voor mijn pc. Ruimte om harde schijven in te bouwen. Geld wil ik niet uitgeven aan een simpele upgrade, dus Dit ding besteld. Samen met een Nexus 120mm koeler. Ik hou wel van strakke kasten, geen rare toeters en bellen, heb ik niet nodig. En als ik de zooi in elkaar heb geknutseld blijf ik er meestal een jaar ofzo van af, dus ik hoef geen hele fancy dingen te hebben.
Ik was dan ook niet verbaasd dat dit dun plaatstaal is. En dat het low-budget is moge duidelijk zijn. duh.
Maar toch heb ik mijn vingers niet opengehaald, past alles eigenlijk prima.en ziet het er nog leuk uit ook. zo'n groot zwart blok op mijn buro.. en alles past er meer dan prima in.
Als je iets met een voeding zoekt zijn er ook nog...
Pluspunten
goedkoop
Minpunten
goedkoop
Eindoordeel
Ik was dan ook niet verbaasd dat dit dun plaatstaal is. En dat het low-budget is moge duidelijk zijn. duh.
Maar toch heb ik mijn vingers niet opengehaald, past alles eigenlijk prima.en ziet het er nog leuk uit ook. zo'n groot zwart blok op mijn buro.. en alles past er meer dan prima in.
Als je iets met een voeding zoekt zijn er ook nog wel andere opties, maar ik ben eigenlijk redelijk tevreden nu.
En verder valt er eigenlijk weinig te zeggen over een goedkoop kastje als deze.
Reacties (3)
Hoe goed/slecht is het inbouwgemak?
Resonatie?
Dit kun je nieteens een review noemen. Ik weet namelijk nogsteeds niet of deze kast wel een beetje koel is, of ik makkelijk mijn hd's erin kan hangen of dat ik een dag bezig ben met ze. Ik weet nu alleen dat het plaatstaal dun is, en wat is dun?
Er moeten toch wel meer positieve en negatieve dingen te vinden zijn, tis geen kartonnen doos, zelfs over een kartonnen doos kun je nog een langere review schrijven...
Het is net geen kartonnen doos, en ik vind hem er wel ok uit zien. Inbouwen is per defenitie rottig bij dit soort prijzen, maar met een half uurtje zat alles er gewoon in. Of dat normaal of moeilijk is, geen idee.
Nogmaals, 18€. geen 180€. Ik ben tevreden omdat hij niet duur was, dat was mijn voornaamste issue. En dat ik mijn schijven een plekkie kan geven.
Het staal is van het niveau Kan je Net Niet Doorheen Kijken, maar ik heb me er ook niet aan gesneden, dat viel wel mee.
sorry voor mijn slechte review hoor. Zal ik nooit meer doen.
Product Actuele prijs Subtotaal
Gigabyte GV-N560UD-1GI
Videokaarten
€ 193,40 € 193,40
Intel Core i5 2500K Boxed
Intel Core
€ 190,50 € 190,50
Arctic Cooling Fusion 550R
Voedingen
€ 43,70 € 43,70
Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
DDR3 SDRAM
€ 39,50 € 39,50
Asus P8H61 (B3)
Socket 1155 moederborden
€ 59,20 € 59,20
Totaal € 526,30
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/107641/crop5f6ddedf2e992_cropped.jpeg?f=community)
:strip_exif()/u/417802/crop563540b38fe2f_cropped.gif?f=community)