Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 G2 16GB Wit Review

Vigilans 13 oktober 2011, laatste update op 13 oktober 2011, 1.402 views

Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 G2 16GB Wit

Pluspunten

• Snel
  • Groot genoeg om zelfs als secundaire harde schijf te dienen

Minpunten

• Dopje zit er los op, waardoor deze wel eens vergeten/kwijtgeraakt kan worden
  • Prijs; voor een veredelde ssd is de prijs per gb vrij hoog

Tsja...wat kan je zeggen over een usb-stick... Niets dan aspecten die wellicht persoonlijk aanspreken. Ik houd het dan ook bij een simpele ATTO-print screen en zie zelf.

Enige toevoeging die ik maken wil is dat de stick vrij dik is. Echter usb 3.0 heeft vaak (ad achterzijde (i/o) in elk geval ruimte genoeg!

• Gigabyte GA-990XA-UD3
  • AMD Phenom II X4 980 Black Edition
  • Windows 7

Heb jij ook een Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 G2 16GB Wit?