Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

AOC E2795VH Zwart Review

MojoW 12 oktober 2011, 294 views

AOC E2795VH Zwart

ik heb dit scherm besteld van zercom (goedkoopste prijs). service was goed, ze hadden er 1 in voorraad en de volgende dag was hij binnen.
Voor de prijs kan je deze niet laten liggen , hij heeft een zeer goede weergave (ook kleur) misschien dat het qau knoppen voor het menu etc wat beter in indeling had gemogen.
Bevat ook een usb hub 2 usb's binnen hand bereik en speakers met nog een xtra jack voor je headset zeer handig
Heb nog niet kunnen testen voor ghosting aangezien ik nog geen game pc heb. (Comopnenten onderweg)
Maar zodra ik die heb zal ik mijn mening ff achter laten over het ghosting effect op dit scherm!

Groeten Mo

Heb jij ook een AOC E2795VH Zwart?