Belinea 1925 S1W Zilver Review

roelbb 25 juni 2007, laatste update op 11 oktober 2009, 1.019 views

Belinea 1925 S1W Zilver

Pluspunten

• mooi design
  • voeding in het scherm (geen adapter)
  • levering met alle kabels
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• speakers
  • plastic voet is niet geschikt om veel vuldig aan het scherm te kantelen of te verzetten.

Ik zocht een goedkoop TFT scherm voor bij een internet/office systeem. Liep bij de plaatselijke Office Centre waar ik opzoek was naar een monitor uit de koopjes hoek toch nog tegen deze super aanbieding aan ( 141 incl btw). Met 14 dagen geen gezeur geld terug, heb ik deze aanbieding mee genomen om eens te kijken wat ik er voor zou krijgen

In de doos trof ik naast natuurlijk het scherm, een voedings kabel, VGA kabel, een snoertje voor de ingebouwde speakers en een kunststof monitor voet aan. Het geheel aansluiten was zeer eenvoudig en het scherm werkte met de basis instellingen van de oude monitor (1024*768). Dit was meteen aan te passen naar 1440*900

Scherm geeft weinig verloop van de backlight, die is op een grijze achtergrond netjes. Dode pixels heb ik nog niet gezien, maar dat update ik over een week mocht het zo zijn dat die er alsnog bij komen. Kleuren komen goed over, ik kan er geen negatieve zaken bij opmerken.

De speakers, en dat zal niemand raar vinden, zijn niet echt top, maar wat wil met met een minime klankkast, voor een paar windows toontjes is het goed genoeg.

Vind je de voet te plastic aan doen, is er een mogelijkheid om het geheel te verwijderen en een vesa steun te gebruiken.

tot slot wil ik wel vermelden dat de bovenstaande beoordelingen in verhouding met de prijs zijn. Je krijgt waar voor je geld.

Heb jij ook een Belinea 1925 S1W Zilver?