Seagate Barracuda 7200.9 250GB , 250GB Review

BlackWhizz 24 juni 2007, 373 views

Seagate Barracuda 7200.9 250GB , 250GB

Pluspunten

• Snel
  • SATA II
  • Stabiliteit

Minpunten

• Zeer veel lawaai bij kopieren

Ik heb deze schijf in combinatie met een Acer Aspire e560. Er zitten 2 van deze schijven in.

Met everest home edition meet ik dat deze schijven met load ongeveer 42 graden worden. Dit vind ik netjes en acceptabel. Voor de rest kan ik niet oordelen over de ondersteuning omdat ik er nooit problemen mee heb gehad. Featureset weetik niet waat daarmee bedoeld word, maar hij is snel genoeg voor mijn doen. Ik zet zo af en toe een dvdtje om, kopieer bestanden enz.

Enige punt waar ik ontevreden over ben is het geluid. Bij het kopieeren van een xVid beginnen de schijven te ratelen, wat ik echt zeer hard vind. Ikzelf stel niet zo veel waarde aan geluid, maar dit is echt veel.

Heb jij ook een Seagate Barracuda 7200.9 250GB , 250GB?