Specificaties All-in-one met Ci5-2400S en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

Apple iMac 21,5" 2011 2.5GHz Review

RMG19 27 oktober 2011, laatste update op 28 oktober 2011, 1.267 views

Apple iMac 21,5" 2011 2.5GHz

Pluspunten

• prachtig design, behoorlijk snel, mooi beeldscherm, simpele installatie, stabiel besturingssysteem,

Minpunten

• prijs een heel klein beetje aan de hoge kant

Features Score: 4
Ik gebruik nu een paar maanden deze iMac en ik ben blij dat ik deze machine gekozen heb. Ik vind OS X erg fijn werken.

De installatie verliep heel snel, ik haalde hem uit de doos, plastic eraf snoer in het stopcontact en alles was klaar, naam en persoonlijke gegevens invullen en ik kon meteen beginnen met werken.

Wat je meteen opvalt aan de iMac is het mooie design, ik had hiervoor gewoon een windows-pc met allemaal snoeren, en dit is toch wel veel opgeruimder. Ook is die vervelende computerkast weg, waardoor ik een stuk meer ruimte heb bij mijn bureau.

Toen ik dit standaardmodel zag, twijfelde ik eerst of ie wel krachtig genoeg zou zijn, maar ik kan je zeggen hij is meer dan snel genoeg.
Ik heb de iMac besteld met een magic trackpad en ik kan het iedereen met apple computer aanraden!! Ik vind het verschrikkelijk handig werken, ik gebruik de muis bijna niet meer. Met al die multitouch bewegingen in Lion is dit echt een uitkomst.

De mac appstore vind ik ook erg leuk, er is veel gratis software voor je mac en de installatie is superhandig gewoon precies hetzelfde als op een iPhone/iPad.

Ik ben een zeer tevreden klant en kan hem iedereen aanraden.

Heb jij ook een Apple iMac 21,5" 2011 2.5GHz?

Reviews door de redactie

Je hebt 1 jaar fabrieksgarantie maar 2 consumentenrecht in Nederland.
Fabrieksgarantie is gewoon een extra, je kan gewoon 2 jaar bij je leverancier terecht aangezien die jouw aanspreekpunt is voor service 2 jaar lang. Het is alleen vaak het geval dat je het 2e jaar wel aan moet kunnen tonen dat het niet jouw schuld was mocht er iets zijn gebeurd met het product.

En anders Apple Care Protection Plan. Komen ze 3 jaar lang aan huis ;)
En je kan 3 jaar lang bellen voor al je vragen.

Maar verder is de review een beetje aan de korte kant maar ik deel je mening ;)

Fantastische machine maar ik weet wel dat de prijs helemaal niet aan de te hoge kant is aangezien alleen het beeldpaneel al zo'n 500-600 euro is omdat het een volledig verlicht LED IPS paneel is. Dus niet randverlicht maar een hele plaat met witte leds erachter.

Is gewoon duurder maar werkt wel geweldig :)
dankjewel voor je reactie

helemaal met je eens.