HTC Radar Grijs - Reviews

Specificaties 3,8" • 800x480 • 8GB - Bekijk alle specificaties

HTC Radar Grijs Review

-DEVON- 6 oktober 2011, laatste update op 6 oktober 2011, 1.215 views

HTC Radar Grijs

Pluspunten

• Een prachtige telefoon die nog geweldiger wordt door de toevoegingen van HTC (App en Tile).

Minpunten

• Ik kan er nog niet wat ontdekken.

Ik ben sinds gistermiddag een trotse bezitter van de HTC Radar. Zelf heb ik jaren Windows Mobile gebruikt, ik ben sinds Windows Mobile 2003 ingestapt en ook dit systeem heeft mij toen tevreden kunnen stellen.
Echter, de tijd haalde het OS in en Microsoft maakt nog 1x een grote aanpassing in de vorm van Windows Mobile 6.5.x en toen gingen ze zich helemaal richten op Windows Phone 7.

Ik heb bewust gewacht tot Windows Phone officiŽel in Nederland verkrijgbaar was omdat ik de meest optimale gebruikerservaring wou hebben. Ik gebruik mijn telefoon met een hele boel andere diensten zoals SkyDrive, Office 365, Facebook, Twitter, LinkedIn.

Dit werkt gewoon fantastisch. En ik weet nu al zeker dat dit een telefoon is die ik lang zal gebruiken met heel veel plezier!

Ik heb me zelfs met mijn hoge verwachtingen alsnog positief weten te verrassen.

• Parrot CK3200 Car-kit

Heb jij ook een HTC Radar Grijs?

Fijn dat de telefoon je bevalt, maar wat zijn nu de ervaringen op verschillende fronten? Waarom geef je gebruiksgemak 5 sterren en bouwkwaliteit 4 sterren? Ik hoop dat je je review nog gaat uitbouwen met dit soort bevindingen! :)
Tja, er moet wat mankeren aan mijn eerste review ;)

Ik heb het gebruiksgemak met 5 beoordeeld, omdat het Softwarematige gewoon perfect werkt en het hardwarematig gewoon fijn functioneert.

De bouwkwaliteit heb ik minder sterren gegeven omdat de behuizing wel goed is, maar het blijft plastic. Ik zal nooit een plastic behuizing de volledige score geven.
Is er de mogelijkheid om geheugen uit te breiden of is het ingebouwde geheugen voldoende?
Nope, geheugen kan niet worden uitgebreidt. Dit zal je vaker gaan tegenkomen bij recente toestellen.
Respect dat je zo lang hebt kunnen wachten.
Ik ben erg benieuwd naar je mening over de accuduur na een weekje. Ben zelf op zoek naar nieuwe smartphone die het (makkelijk) langer dan anderhalve dag uithoud met 3g continue aan.
Ik gebruik de telefoon met Data / Wifi / Bluetooth standaard altijd aan.
Daarnaast gebruik ik hem eigenlijk best wel intensief. Ik speel er eigenlijk nu wel een aantal uren per dag mee (tja nieuw he). Hij houdt het nu anderhalve dag uit.

Op zich vind ik dat positief. Mocht je geen wireless of bluetooth gebruiken dan kan hij makkelijker langer denk ik.