Zalman CNPS7000-Cu Review

T.T. 19 april 2005, 232 views

Zalman CNPS7000-Cu

Pluspunten

• koelt zeer goed (één van de beste, zo niet de beste)
  • zeer stil (op 10%) tot acceptabel (100%)

Minpunten

• groot (heeft dus veel ruimte nodig, past niet in elke kast of op elk moederbord)
  • vrij prijzig

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 5
Ik gebruik deze koeler in combinatie met mijn Athlon64 3000+ Socket754 processor. In de verpakking zit alles wat je nodig hebt, inclusief koelpasta en duidelijke handleiding. Fanmate is een apparaatje waarmee je handmatig de snelheid van de fan kunt instellen, ik gebruik dit echter niet. Met behulp van programma's als Speedfan en technologie als Cool&Quiet werkt dit perfect. Ik heb constant een zeer stille pc (10% toeren, 35C, volledig stil) tot luidruchtig (maar niet overdreven luid) wanneer hij meer moet koelen.

Aan te raden voor mensen die op zoek zijn naar een stille en degelijke voeding. De opvolgers 7000A en 7000B zullen wel vergelijkbare eigenschappen hebben.

Heb jij ook een Zalman CNPS7000-Cu?