Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Revolution Review

NoobStyle 21 juni 2007, laatste update op 21 juni 2007, 1.167 views

Logitech VX Revolution

Pluspunten

• Mooi design
  • Ligt fijn in de hand
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Ontvanger in muis

Minpunten

• Geen

In verband met de aanschaf van een Macbook, heb ik mijn PC'tje de deur uit gedaan. En dus ook mijn andere toetsenbord en muis setje verkocht. Omdat een losse muis toch wel handig is, en ik mijn macbook ook voor thuisgebruik ga gebruiken ben ik op zoek gegaan naar een kwalitatief goede muis.

Mijn oog viel al snel op Logitech en al helemaal op de Revolution. Ik heb gekozen voor de Revolution VX omdat deze ook nog eens klein en makkelijk is om mee te nemen.

Ergonomie

De muis ligt zeer fijn in de hand. als je je hand erop legt valt hij er precies mooi omheen. Echt een genot om vast te houden.

Functionaliteit

De muis heeft een aantal zeer handige knoppen. Zelf gebruik ik de 2 knoppen voor vorige- en volgende pagina erg veel. ook de knop voor te zoeken is ideaal! Ook het scroll wieltje is perfect. je kunt hem zelf afstellen wat echt super is.

Precisie

Omdat het een lasermuis is, is hij natuurlijk erg precies en werkt perfect op alle ondergronden.

Vormgeving

Hij ziet er natuurlijk ook erg mooi uit met een revolutionair design. Om hem op je bureau te hebben staan is het al een beauty!

Bouwkwaliteit

Het is een Logitech muis die zeer goed in elkaar steekt. Hij voelt erg stevig aan en er zijn goede materialen gebruikt. Onder andere het rubber bij de duim wat erg fijn is.

Drivers en ondersteuning

Het is gewoon inprikken en hij doet het. Alleen de zoek knop werkte niet meteen, dus maar even setpoint installeren. Werkt nu echt perfect.

Hij is toch redelijk duur, maar zeker zijn geld wel waard. Echt een topproduct.

Verder is het ook echt handig dat je het ontvanger in de muis kan schuiven. De muis gaat dan uit en je raakt je ontvanger niet snel kwijt.

Heb jij ook een Logitech VX Revolution?

'Egt?' Let eens wat mee op je Nederlands.
Voor de rest wel een survey die alle punten behandelt, maar toch wat karig is.
let er dan zelf ook meer op. Sommige mensen hebben gewoon problemen met de nederlandse taal. Ik had er in ieder geval geen moeite mee om de review te lezen en vond deze duidelijk maar inderdaad aan de korte kant.
voor een eerste review nog niet zo heel slecht al dacht ik het zelf. hij is idd wat aan de korte kant.
Een paar punten zijn een beetje ongegrond.
Bijvoorbeeld de bouw kwaliteit, "hij voelt stevig aan"... hoe voel je dat dan? Kraakt ie niet als je er op gaat zitten ofzo? "Er zijn stevige materialen gebruikt"... welke materialen dan?
Rubber is nietecht stevig, ik heb ook een logitec muis met rubberen lapje waar mijn duim in konden rusten. Helaas viel die er na een jaar gebruik af, daaronder zie ik vervolgens lijmsporen. Niet echt wat je noemt bouwkwaliteit.

Bij Precisie stel je dat het een lasermuis is en daarom "natuurlijk" ook heel precies. Ook weer zoiets waarvan lezers denk ik graag willen weten hoe je dat getest hebt, of berust die stelling puur op je algemene kennis over lasermuizen?

Kortom, probeer iets zakelijker te zijn, dit is een bericht dat je als een forumpost op GoT verwacht, een review hoort wat beter door gegrond te zijn.

Succes in toekomstige reviews!
-simen