Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 8ms) - Bekijk alle specificaties

BenQ FP202W Zwart Review

Elsewhere 20 juni 2007, 474 views

BenQ FP202W Zwart

Pluspunten

• Prijs (200)
  • Vormgeving
  • Breedbeeld
  • 1000:1contrast
  • 5ms responstijd

Minpunten

• Voet beperkt verstelbaar.
  • Geen DVI aansluiting

Algemeen

Deze monitor heb ik reeds gekocht. Het gaat echter niet om de normale FP202W maar om de FP202W a. Dit is een geupgrade FP202W.

Specificaties

Input connector D-Sub
Stroomverbruik 50W
VESA-wandmontage Ja (100x100mm)
Product kleur Zilver/zwart
Garantie 3 jaar (vervanging ter plaatse)

Monitor

De monitor komt in een standaarddoos netjes ingepakt inclusief alle kabels, drivers en papierwerk. Aansluiten gaat simpel en gelijk goed.
Na het aansluiten moest ik nog wel even met de kleuren en het contrast spelen om het optimale resultaat eruit te krijgen.

Het scherm maakt gebruik van een TN beeldbuis (1680 x 1050) waardoor je makkelijk 2 a4tjes naast elkaar op je scherm kan toveren.

]Kwaliteit

Ik heb er al verschillende games op gespeelt (WoW, C&C3 etc.), films en fotos op bekenen en het ziet er allemaal schitterend uit.
De feature, die benq senseye noemt, zorgt er voor dat fotos er nog beter uit zien en dit is te merken.

Oordeel

Het oordeel is lekker simpel. Een uitstekende 20" breedbeeld monitor met uitstekende features en nog goedkoop ook (200). Zeker een aanrader!

Heb jij ook een BenQ FP202W Zwart?

leuke review, maar in deze review : http://tweakers.net/productreview/4676 meldt dat er een DVI aansluiting opzit, kijk ik op de Benq website wordt dat niet aangegeven. Dus ik denk dat jij wat meer aandacht hebt gegeven aan de 'kleine' details :)

Wat is je ervaring met de voet van de monitor? ik hoorde dat deze een beetje 'onstabiel' was.