Creative A80 Performance Review

mkmi 1 oktober 2011, laatste update op 1 oktober 2011, 652 views

Creative A80 Performance

Pluspunten

• Geeft goed geluid

Minpunten

• Het gebeurt heel soms dat het geluid ineens zachter of harder wordt.

Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3
Toen ik deze speakers kocht,had ik geen hoge eisen in gedachten. Het geluid is prima voor het bekijken van uitzendinggemist etc. Voor films gebruik ik liever mijn hifi set. Deze speakers zijn basic en doen wat ze moeten doen.

Behalve geluid kan je de tone ook instellen. De kabels zijn lang genoeg (+/- 1.5) om de speakers op het bureau te zetten.

Ik vind het een beetje irritant dat het geluid soms ineens harder of zachter wordt. Dat gebeurt gelukkig heel soms. De oorzaak is waarschijnlijk een kabel die een beetje los is. Het is nog in de garantie maar ik heb het nog naar de winkel teruggebracht.

Heb jij ook een Creative A80 Performance?

Je spreekt jezelf tegen .

Je geeft als positieve eigenschap dat het geluid goed is , maar bij negatief zet je dat het geluid soms harder en zachter gaat. dat betekend dus dat hij geen goed geluid geeft , tenzij jij daarmee kan leven?

Voor de rest is de review wel erg karig.