Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review
Zo m'n eerste review op Tweakers.
En deze is over de Samsung Syncmaster 226BW. Ik heb hem nu een paar dagen in huis, en hangt aan m'n nw systeempje. Een E6600 op een 680SLI bordje met een 8800GTX kaart. Had hem besteld bij Cool-prices.nl nou niets aan het handje en netjes binnen 6 dagen binnen (het weekend zat er tussen). Doos open gemaakt en monitor d'r uit, jezus wat is dat ding groot. Voetje er onder kabeltjes er aan geknutseld, kleppie dicht (kabel aansluiting zit achter een klepje) zit een D-sub en een DVI-D op en aan de Pc hangen die handel. ff cd'tje laden en genieten maar. Vraag me af wat doet die 40" aan m'n muur als ik dit op m'n buro heb staan. Maar een subliem beeld dus geen dood pixeltje te bespeuren een haarscherp beeld. Wel jammer dat het scherm niet in hoogte te verstellen is, heb ik daar niet zo'n last van hij staat bij mij op de goede hoogte. Maar niet iedereen heeft zo'n hoog buro. Heb er nog geen game's op gespeeld dus ghosting weet ik nog niet, maar film doet hij goed.
Pluspunten
De prijs stond me aan. Een mooi scherm om te zien (ook als hij uit is) En lekker groot
Minpunten
Mischien de hoogte verstelling
Eindoordeel
En deze is over de Samsung Syncmaster 226BW. Ik heb hem nu een paar dagen in huis, en hangt aan m'n nw systeempje. Een E6600 op een 680SLI bordje met een 8800GTX kaart. Had hem besteld bij Cool-prices.nl nou niets aan het handje en netjes binnen 6 dagen binnen (het weekend zat er tussen). Doos open gemaakt en monitor d'r uit, jezus wat is dat ding groot. Voetje er onder kabeltjes er aan geknutseld, kleppie dicht (kabel aansluiting zit achter een klepje) zit een D-sub en een DVI-D op en aan de Pc hangen die handel. ff cd'tje laden en genieten maar. Vraag me af wat doet die 40" aan m'n muur als ik dit op m'n buro heb staan. Maar een subliem beeld dus geen dood pixeltje te bespeuren een haarscherp beeld. Wel jammer dat het scherm niet in hoogte te verstellen is, heb ik daar niet zo'n last van hij staat bij mij op de goede hoogte. Maar niet iedereen heeft zo'n hoog buro. Heb er nog geen game's op gespeeld dus ghosting weet ik nog niet, maar film doet hij goed.
Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Mocht je 'n idee willen krijgen van 'n super review dan kun je bijvoorbeeld eens kijken naar http://tweakers.net/productreview/2188 , http://tweakers.net/productreview/2762 of http://tweakers.net/productreview/2428 . Succes!
Hij is zeer goed voor zijn prijs.
De knoppen zijn wel fijn alleen soms bietje irritant omdat je ze best dicht bijelkaar zitten.
Dat met dat hoogte vind ik wel jammer want ik heb juist een laag buro
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn