Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review

Triek-Meister 17 juni 2007, 1.033 views

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• De prijs stond me aan. Een mooi scherm om te zien (ook als hij uit is) En lekker groot

Minpunten

• Mischien de hoogte verstelling

Zo m'n eerste review op Tweakers.
En deze is over de Samsung Syncmaster 226BW. Ik heb hem nu een paar dagen in huis, en hangt aan m'n nw systeempje. Een E6600 op een 680SLI bordje met een 8800GTX kaart. Had hem besteld bij Cool-prices.nl nou niets aan het handje en netjes binnen 6 dagen binnen (het weekend zat er tussen). Doos open gemaakt en monitor d'r uit, jezus wat is dat ding groot. Voetje er onder kabeltjes er aan geknutseld, kleppie dicht (kabel aansluiting zit achter een klepje) zit een D-sub en een DVI-D op en aan de Pc hangen die handel. ff cd'tje laden en genieten maar. Vraag me af wat doet die 40" aan m'n muur als ik dit op m'n buro heb staan. Maar een subliem beeld dus geen dood pixeltje te bespeuren een haarscherp beeld. Wel jammer dat het scherm niet in hoogte te verstellen is, heb ik daar niet zo'n last van hij staat bij mij op de goede hoogte. Maar niet iedereen heeft zo'n hoog buro. Heb er nog geen game's op gespeeld dus ghosting weet ik nog niet, maar film doet hij goed.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?

Leuk dat je zo'n puik scherm hebt, maar 't is beter leesbaar als je gebruik maakt van kopjes voor alle criteria waarop je ook 'n rating hebt gegeven, zoals 'Bouwkwaliteit', 'Vormgeving' etc. , daarnaast helpt 't ook 'n hoop als je gebruik maakt van alinea's ipv één blok tekst, dat leest minder prettig ;)

Mocht je 'n idee willen krijgen van 'n super review dan kun je bijvoorbeeld eens kijken naar http://tweakers.net/productreview/2188 , http://tweakers.net/productreview/2762 of http://tweakers.net/productreview/2428 . Succes!
Ik heb hem zelf ook en het beeld is mooi, het design is echt geweldig.
Hij is zeer goed voor zijn prijs.
De knoppen zijn wel fijn alleen soms bietje irritant omdat je ze best dicht bijelkaar zitten.
Dat met dat hoogte vind ik wel jammer want ik heb juist een laag buro :( .