Specificaties 2,55" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart Review

mkmi 29 september 2011, laatste update op 29 september 2011, 612 views

Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart

Pluspunten

• Ik was bang dat het uitschuifbare toetsenbord het zwakke schakel zou zijn, maar het schuifmechanisme ziet erg degelijk uit en het werkt prima.
  • De gesprekskwaliteit is ook prima. Dat is voor mij het belangrijkste criterium van een telefoon.

Minpunten

• Het enige nadeel is het kleine scherm. Daardoor is internetten niet erg fijn. Maar dat is ook geen onverwachte nadeel, ik wist dat immers van tevoren.

Ik heb deze telefoon al een half jaar dus het wordt tijd voor een review. Voor deze telefoon geldt zeker "klein maar fijn". Hij past bijna overal in! Ik vind het mooi en stijlvol.

Het bedieningsgemak is prima. De telefoon reageert redelijk snel en alle standaard android functionaliteiten zijn beschikbaar. Het opstarten duurt lang maar dat gebeurt gelukkig niet dagelijks.

Ik vind het jammer dat 1 gb micro sd in het doosje was inbegrepen terwijl ik in verschillende websites 2 gb micro sd als stnadaard had gezien.

Heb jij ook een Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart?