Freecom Mobile Drive 160Gb 160GB Review

Xenobinol 15 juni 2007, 592 views

Freecom Mobile Drive 160Gb 160GB

Pluspunten

• Mooi design! voelt lekker degelijk aan
  • Samsung HM160JC inside ( althans in die van mij)
  • geen extra voedingskabel nodig
  • plug and play onder windows xp
  • werkt feilloos met mijn laptop (thinkpad T43p)

Minpunten

• geen backup software bijgeleverd
  • iedereen wil hem even vasthouden ;-)

Mobiliteit Score: 4
Heb deze mobile hard disk gekocht met name voor het design.
Had ook eerst even gekeken naar een WD passport, maar deze vondt ik in het echt spuglelijk en wel erg 'plastic' ogen.
Bij dynabyte verkochten ze deze drive voor een redelijke prijs en heb toen maar besloten deze mee te nemen.
Bij thuiskomst bleek ik aangenaamd verrast door de Samsung HM160JC drive die in de Freecom weggewerkt zit.
Overdracht snelheid valt me helemaal niks tegen, even als de geluidsproductie, het enige waaraan je kan merken dat de drive werkt is het aangaan van het LED-je en, een lichte zoemtoon en de gyroscopische werking van de draaiende schijf.

Heb jij ook een Freecom Mobile Drive 160Gb 160GB?