Microsoft Arc Touch Mouse - Reviews

Microsoft Arc Touch Mouse Review

PeterVeenstra 28 september 2011, 1.219 views

Microsoft Arc Touch Mouse

Pluspunten

• Design, automatish uit bij plat klappen, stevig plat te vervoeren

Minpunten

• ergonomie, scrollen, berijk

Gekocht om te gebruiken in de woonkamer op de bank. Zou goed moeten werken, maar niets is minder waar.
Ergonomish is de muis niet, omdat je hem open klapt zitten er geen zijkanten aan, waardoor je duim en pink in het luchtledige zweven wat de pressisie niet ten goede komt.

Ook het scrollen is een hell, vaak reageerd de knop niet en als hij reageerd word er een soort van tril iets gemaakt met een motortje. Voelt totaal niet natuurlijk aan, wat wel in de handleiding en op internet een veel genoemde feature was.

Grappig muisje voor onderweg, hij schakeld automatish uit zodra je hem plat klapt. Voor echt dagelijks gebruik ver weg van blijven.

Heb jij ook een Microsoft Arc Touch Mouse?

Dit is geen review, dit is een klaagzang....
Maak dan een review zonder commentaar.
En euh... het woordje berijk met een lange ei :X
Tja, als een product in de ogen van de gebruiker slecht is.... dan zal het idd niet een positieve review worden!

Maar mocht jij het beter kunnen, dan wacht ik jou eerste review af :)
Ik heb er even aan moeten wennen, maar zou nu geen andere muis meer willen. Vooral op minder vlakke oppervlaktes werkt hij perfect (waar andere muizen nog wel eens willen falen).

Ik zou wel iets meer letten op spelling.. je stukje leest wat moeizaam ;).
Ik heb hem gebruikt op een stoffen lounge bank, werkte heel schokkend. Op hoogglans zwarte tafel faalde hij compleet(maar dat had ik ook wel verwacht).
Dat zijn slechte omstandigheden voor een muis, maar van een hoogglans tafel had ik wel verwacht dat hij zou werken.
logitech mx revolution werkt er wel perfect op. (op de bank dan, op de tafel ook amper).
Misschien ben je dan beter af met een mobiele trackpad? Dus bijvoorbeeld een kleine tekentablet oid.
Een review is meestal vooral persoonlijk.
Mijn ervaring dus dan maar ;)

Leuke muis voor mensen met kleine handen. Toetsen werken fijn en direct al is er een duidelijk verschil tussen de rechter en de linker druktoets.
Scrollen is opvallend prettig, snelle en vlotte reactie op je vingerbeweging en de trilling maakt het erg realistisch.

Ronduit jammer is dat je hem niet plat kunt gebruiken. Dat zou echt iets toevoegen aan deze muis.