LG AG-S250 Review

Knallebal 28 september 2011, laatste update op 28 september 2011, 843 views

LG AG-S250

Pluspunten

• 3D effect werkt prima
  • oplaadbaar (volle accu = 40 uur kijken)

Minpunten

• valt na ongeveer 20 minuten uit, moet dan opnieuw geactiveerd worden

Kwaliteit Score: 3
2x LG AG-S250 3D brillen besteld bij Redcoon.

levertijd zou 2 weken zijn, maar toch binnen 3 dagen in huis gekregen.

De brillen doen wat ze moeten doen:
het linkerglas en rechterglas heel snel wisselend zwart maken.

beide brillen werken prima i.s.m. 50" LG 50pz250 3dtv.
na het opladen m'n eerst 3d film geprobeerd, het 3d effect werkt uitstekend.

het enige nadeel is dat beide brillen na ongeveer 20 minuten uitvallen.
ik moet ze dan even opnieuw activeren en kan de 3dfilm weer vervolgd worden.

ik weet niet of hier andere factoren meespelen (zonlicht van buiten/andere apparaten die signalen uitzenden)
omdat ik weet dat ze via een infraroodsignaal werken wat vanuit de tv verstuurd wordt.

Als ik hier nog updates over heb, zal ik ze aanvullen.

• LG 3DTV 50pz250

Heb jij ook een LG AG-S250?

Waarom heb je zo'n lage rating gegeven? Als je nog niet zeker weet of de oorzaak van het uitvallen bij de brillen zelf of bij een externe bron ligt, lijkt me het voorbarig om ze al zo negatief in het daglicht te zetten :) Als ik het zo zie zijn de positieve eigenschappen meer waard dan het een x opnieuw activeren... Verder fijne review :)