Tropico 4 Review
Nou, zie dit meer als een toelichting. Toch om even kort aan te geven wat er schort aan deze game.
Als je Tropico sinds 2 niet meer gespeeld hebt, en je van 't genre houdt, zeker aan te bevelen!
Het is gewoon een hele leuke game waar ik uren aan kwijt ben. Je kunt een dictator spelen, een weldoener of alles ertussenin.
Echter, als je Tropico 3 gespeeld hebt, dan voegt deel 4 niet zoveel nieuws toe.
De omgevingen zijn wat mooier, de eilanden ook praktischer om er wat leuks van te bouwen, maar verder is er weinig nieuws. Het is meer een verfijnde en beter uitgewerkt versie van deel 3.
Dus voor de Tropico fans een grote teleurstelling. Er is veel meer mogelijk met deze game, maar ze zijn bij Calypso bijzonder lui geweest en proberen...
Pluspunten
Tropico sfeer Nieuwe campagnes
Minpunten
Niks nieuws tov Tropico 3
Eindoordeel
Als je Tropico sinds 2 niet meer gespeeld hebt, en je van 't genre houdt, zeker aan te bevelen!
Het is gewoon een hele leuke game waar ik uren aan kwijt ben. Je kunt een dictator spelen, een weldoener of alles ertussenin.
Echter, als je Tropico 3 gespeeld hebt, dan voegt deel 4 niet zoveel nieuws toe.
De omgevingen zijn wat mooier, de eilanden ook praktischer om er wat leuks van te bouwen, maar verder is er weinig nieuws. Het is meer een verfijnde en beter uitgewerkt versie van deel 3.
Dus voor de Tropico fans een grote teleurstelling. Er is veel meer mogelijk met deze game, maar ze zijn bij Calypso bijzonder lui geweest en proberen alleen wat te cashen zonder er wat tijd en innovatie in te steken.
Reacties (7)
El President, Tropico has now reached 5 Billon peolple! Isn`t that the population of the whole world? I mean five hundred people....
Muchopesos!
Slechter:
Slechtere graphics (!), veel details zijn weggelaten en het water heeft andere shaders, tevens is er een soort level of detail engine.
http://forum.kalypsomedia...0653&pid=102284#pid102284
Beter/nieuw:
Betere framerate
Grotere eilanden
Hogere population limit (1500 met 1.03)
Meer "endgame" gebouwen (dure gebouwen).
Mogelijkheid alle resources te importeren (voedsel maar ook grondstoffen voor de industrie)
[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 26 juli 2024 06:41]
EDIT
Ik wist niet eens dat er cheats waren
[Reactie gewijzigd door karstnl op 26 juli 2024 06:41]
Zoals jij zegt doe ik ook, eerst bakken geld zien te verdienen, dan pas uitgeven aan wensen van de mensen en als laatste pas entertainment. Geld -> Infrastructuur -> Huizen en dan de rest.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn