Acer X222W Zwart Review

pakokkieNewbie 12 juni 2007, 1.697 views

Acer X222W Zwart

Pluspunten

• Strak beeld, rustig aan de ogen, goed instelbaar. Echt plug and play.

Minpunten

• Zoals verwacht zijn de speakers aan de monitor totaal waardeloos. Alleen te gebruiken voor alarmering signaal of zo.

Bij de media markt twee van deze monitoren gekocht. Aan de servicebalie een touw gevraagd en de monitoren aan elkaar vastgebonden (nog in de verpakking.) Na een stuk met de tram en nog een eindje fietsen eindelijk thuis om de twee aan te sluiten.

Dozen zijn keurig ingepakt en alle benodigde kabels zitten er in. Handleiding gelijk weggedonderd. Het is toch plug en pray. Goed, na enkele minuten prutsen en de stekers in de destbetreffende gaten gestoken moet het gebeuren.

Super. Onder windows xp pro schakelen mijn 6600 gt en de 2 monitoren direct in de meest optimale stand. Ik hoef niks in te stellen en ga direct op zoek naar dode pixels. Dacht dat ik er een gevonden had maar dat was waarschijnlijk een snotje. Dus geen dode pixels gevonden. Ik had de monitoren vast ergens anders goedkoper kunnen krijgen maar was ongeduldig.

Heb jij ook een Acer X222W Zwart?

"plug en pray":P

das een goeie:D

verder wel wat een karige survey, ga alle punten even bijlangs met wat uitleg
Ja ik ben ook wel benieuwd naar een aantal punten. Is 'ie bijv. in hoogte verstelbaar, kantelbaar etc. en wat was je vorige scherm (m.a.w. waar vergelijk je mee?)

Ik ben vooral nieuwsgierig naar wat de echte hoogte van het scherm nu is (dus zonder omlijsting). Dit omdat ik graag een dual monior setup wil met m'n oude 19" Samsung, en het zou natuurlijk mooi zijn als beide schermen even hoog waren :)
Spiegelt zo'n CrystalBrite laag niet ontzettend?
Ik heb me gisteren laten informeren en ben tot de conclusie gekomen dat een monitor als deze niets voor me is omdat hij een glimmende CrystalBrite laag heeft.
Ik zou hier echt alle weerkaatsingen van mijn raam in zien.
Hij had dan wel niet de X222W staan, maar wel laptops van Acer met CrystalBrite. En ja de kleurtjes waren mooi, maar de spiegeling :X
Ey bedankt man. Ik ben bezig met het samenstellen van een goeie PC. en dit scherm lijkt me wel wat :D het spiegelen maakt niet zoveel uit. want ik heb nu een laptop waar ik dat op heb en voor mij maakt het niets uit :) Bedankt he :)