Case Logic 15" MacBook Pro Laptop Sleeve Zwart Review

N1ckk 21 september 2011, laatste update op 22 september 2011, 935 views

Case Logic 15" MacBook Pro Laptop Sleeve Zwart

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Voorvakje met USB plekje
  • Goed materiaal

Minpunten

• Geen

Kwaliteit Score: 4
Simpele, nette, zwarte sleeve voor de 15 inch MacBook Pro. Er zullen ook wel vergelijkbare laptops inpassen, maar de verpakking impliceert ook echt op de 15 inch MacBook Pro van Apple. De maximale dimensies van laptops die er in passen zijn: 36.4 x 24.9 x 2.4 cm.

Eerst had ik een sleeve van Belkin, maar daar paste mijn MacBook niet helemaal lekker in. Hij zat daar echt losjes in, terwijl die in deze Case Logic echt perfect zit. Je kunt er echt vanaf zien dat deze sleeve voor de 15 inch uitvoering van de MacBook Pro is gemaakt.

Het materiaal is van dat beetje foamy polyester en is mooi netjes zwart. Aan de binnenkant is het netjes zacht en zal absoluut niet je laptop krassen. Tevens zit er aan de voorkant een handig compartimentje waar je een USB stick mooi kan opbergen en eventueel je oplader. Zelf heb ik ook een dock connector kabel in dat vakje gestopt.

Verder is er weinig te vertellen over deze sleeve, maar een zeer nette sleeve ook voor de prijs. Normaal ben ik niet zo'n fan van de spullen die Case Logic maakt, maar met deze sleeve is echt helemaal niks mis mee. :) Zelfs de ritsen en de afwerking van de naden is prima. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat het logo op de voorkant het design een beetje breekt, maar ach dat is nou ook niet iets om je druk over te maken.

Op de verpakking staat ook nog eens dat je 25 jaar garantie hebt op deze sleeve.

• MacBook Pro 15 inch

Heb jij ook een Case Logic 15" MacBook Pro Laptop Sleeve Zwart?