Specificaties 2,55" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart Review

wouzke 21 september 2011, 429 views

Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart

Pluspunten

• Vormgeving
  • Snel
  • Internettoepassingen

Minpunten

• Zie review^^

Zo zo, mijn eerste review, het is niet de bedoeling alles op te sommen wat je ook in de specificaties kan lezen of in andere uitgebreide reviews, ook niet de bedoeling 5 sterren te halen of dergelijke, enkel mijn gebruikerservaring doet er hier toe.

Mijn eerste indrukken waren als Sony Ericsson "fanboy " (5e toestel achterelkaar SE k310i, 2x k800i, SE Elm) goed maar dat keerde snel.

Woordenboek:
Dé reden waarvoor ik deze toestellen kocht was omdat deze razendsnel berichten typen met hun woordenboek, dit is bij deze niet meer het geval aangezien het "lijstje" waaruit je de andere woorden kan kiezen met touchscreen moet aanduiden wat dus veel tijd in beslag neemt t.o.v. toetsen.

Wekker/Alarm
Standaard alarm is ontoerijkend, geen snoozeduur meer in te stellen, denk ook dat het is omdat deze een minder sterke trilfunctie heeft, maar ik wordt er niet meer wakker van (wissel nu van gsm naar gelang de vroege en late shift^^)

Trilfunctie
Zoals hierboven vermeld, trilt vééél minder hard dan de andere gsm's. Voel niets als deze in m'n broekzak zit.

Batterij
Gaat maximaal 2 dagen mee in standby en een paar berichtjes en eventueel 10min telefoneren, maar dit blijkt normaal te zijn bij smartphones.

Betrouwbaarheid
Dit is een puntje dan bij mij ook hard doorweegt maar hopelijk niet bij iedereen van toepassing zal zijn, na enkele dagen begon het toestel uit te vallen bij inschakelen van de camera.
Error meldingen bij het starten van het berichten menu, enkel op te lossen door in en uitschakelen van het toestel.
Nog meer uitvallen en opstarten, terug gegaan naar de winkel en na 10 dagen in gebruik terug binnen voor herstelling.

[ / fanboy]

Heb jij ook een Sony Ericsson X10 Mini Pro Zwart?