Asus K53TA-SX108V - Reviews

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 500GB • AMD A6 - Bekijk alle specificaties

Asus K53TA-SX108V Review

Yuregenu 4 april 2012, laatste update op 29 juni 2015, 298 views

Asus K53TA-SX108V

Intern van prima bouwkwaliteit, goede koeling. Buitenkant heeft helaas last van de veelvoorkomende ASUS-fout; de schouderscharnieren gaan met intensief gebruik kapot.

Pluspunten

• Goede koeling
  • Goede service van ASUS

Minpunten

• Schouderscharnieren gaan uiteindelijk kapot

Dit is slechts een korte review om even aan te geven dat de service van ASUS erg goed is gebleken.

Mijn laptop was begin februari overleden, na slechts 4 maanden gebruik. Last van willekeurige BSOD's, uitvallend scherm, klikkende HDD, in een klap was er van alles mis mee.

Opgestuurd naar ASUS, en constant op de hoogte gehouden van de status via hun servicewebsite en mijn e-mail. Ze hebben het moederbord, het werkgeheugen en de harde schijf vervangen. In andere woorden; alles behalve de behuizing, het scherm en de dvd-speler.

Mijn computer draait weer als een tierelier en lijkt zelfs sneller dan voorheen (vooral opstarttijden). Wat het probleem precies veroorzaakt heeft weet ik niet zeker, maar ik ben met het gladde decemberweer wel een keer onderuit gegaan op de fiets. Ik weet alleen niet meer of ik toen ook mijn laptop bij me had, maar ASUS heeft ondanks de uitvoerige vervangingen mij niets in rekening gebracht.

Alleen al om die reden is deze laptop het overwegen waard!

Heb jij ook een Asus K53TA-SX108V?

Reviews door de redactie