Specificaties 1TB 2.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung G2 Portable 1TB Zwart Review

SGBNewbie 15 september 2011, laatste update op 15 september 2011, 477 views

Samsung G2 Portable 1TB Zwart

Pluspunten

• Lekker veel bytes om mee te nemen, mooie vormgeving (voor zover van belang), wordt niet of nouwelijks warm. Komt NTFS geformateerd binnen.

Minpunten

• Nog geen nadelen ondervonden.

Mobiliteit Score: 4
Via Komplette.nl gekocht voor 73,- incl verz.kosten.

Een goed vormgegeven product (zover je dat belangrijk vindt), had iets kleiner gemogen. Verder blijft de disk goed cool (mijn laptop wordt warmer) en maakt nouwelijks geluid (mijn laptop maakt meer geluid). Verder wordt de disk afgeleverd met een een beschermhoesje (geen tasje) en kabeltje waarbij de stroom vanaf de computer komt. De disk is geformateerd in NTFS en heeft bijgeleverde software om te beveiligen (nog niet uitgeprobeerd). Al bij al erg tevrede met de aankoop.

Heb jij ook een Samsung G2 Portable 1TB Zwart?

is dit een preview? of een vergelijking met een externe hdd en een laptop?? bedoel jih da ken je niet vergelijken :D mischien wat prestaties benchmarks ofzo? of wat is de bedoeling van dit stukje tekst? voor mij is het behoorlijk logische dat een fietser minder lawaai produceert dan een vliegtuig maar goed dat ken je niet vergelijken net als jou lapje tekst