Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart Review

surfdude 4 juni 2007, 1.854 views

LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart

Pluspunten

• top beeld
  • geen pixeldefecten
  • strak uiterlijk
  • kantelsysteem
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• beperkte aansluitingen
  • instellingsprobleempje

Ik heb hem pas een paar dagen en hij bevalt zeer goed, maar door een paar kleine dingetjes komt het totaal toch op 'goed'uit.
Hij heeft bijvoorbeeld alleen een dvi en d-sub aansluiting (voor mij geen belemmering), geen USB hub en geen hoogte verstelling. Hij heeft wel weer een kantel mechanisme en dat werkt prima.

De kleuren zien er wat mij betreft prima uit en met veel contrast. Volgens mij ook wel weer iets beter dan de 20" Dell's op mijn werk.

Ik ben geen gamer, maar als ik door snel scrollen oid. snelle beeldveranderingen forceer, zie ik niks wat op ghosting lijkt. Ik weet het dus niet zeker, dus ik beperkt me tot 'weinig'.

Ik heb nog geen defecten ontdekt.

Kwaliteit, afwerking en vormgeving zijn allemaal prima in orde. En de 300 euro die ik ervoor betaald heb, vind ik een heel redelijke prijs. Toch nog iets onder de Samsung 26BW.

Een dingetje wat ik nog uit moet zoeken is dat ie bij iedere keer dat het videosignaal (d-sub) even weg is, hij weer automatisch opnieuw instelt. En dat gaat ook niet altijd 100% goed (wat een iets verschoven of iets uitgerekt beld geeft), dus dan moet ik zelf het knopje nog een keer indrukken.

Heb jij ook een LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart?