Zalman Reserator 2 Review

mdibbitsNewbie 4 juni 2007, laatste update op 7 juni 2007, 106 views

Zalman Reserator 2

Pluspunten

• Super stil
  • Redelijk makkelijk te installeren
  • Mooi design

Minpunten

• Gewicht

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Reserator 2 van Zalman is echt een mooie set. Ik heb de koeling nu 2 weken en hij bevalt prima. Wat opvalt is dat het systeem echt super stil is.

Het installeren van het systeem viel reuze mee. Ik was wel wat bang gemaakt door de review die ik had gelezen waar in stond dat mensen het systeem niet draaiend kregen en zo. Zelf ben ik er 2 uur mee bezig geweest om alles aan te sluiten, in te bouwen en laten draaien.

Heb jij ook een Zalman Reserator 2?