Apple iPod Nano V5 8GB Zwart Review

Toppertje 9 september 2011, laatste update op 9 september 2011, 830 views

Apple iPod Nano V5 8GB Zwart

Pluspunten

• Goed design.
  • Stevig.

Minpunten

• Prijs.

Geluidskwaliteit Score: 4
Deze iPod heb ik gekocht omdat ik een tijdje lang moest reizen en een mp3 speler zocht waarvan de batterij lang mee ging, en (afhankelijk van het gebruik) heb je dat bij deze iPod wel.

Het is een erg stevige en eigenlijk iets te lichte mp3 speler, ook vind ik hem erg dun, om deze reden heb ik er een doorzichtige case omheen, dit helpt ook gelijk tegen beschadigingen, de nadelige bijkomstigheid is ook dat je niet meer zo goed bij de knopjes kan, voornamelijk de lock/unlock knop.

De geluidskwaliteit is erg goed, al komt deze niet echt tot zijn recht met de originele oordopjes, ik heb er vrij snel dus in-ear oordopjes voor gekocht, en hierdoor kun je je ipod wat zachter zetten (komt de batterijduur weer ten goede) en de geluidskwaliteit is nog een stukje beter (ligt er natuurlijk wel aan welke oordopjes je hebt).

Echter vond ik de prijs wel erg hoog voor een redelijk simpele mp3-speler.

Heb jij ook een Apple iPod Nano V5 8GB Zwart?

8GB, zeer goede kwaliteit (speler, niet de standaard oordopjes), zeer lange accuduur, zeer compact: daar betaal je voor!

Met een iPod Classic heb je meer GB's per euro, en die gaat nog langer mee op een acculading.

De prijs is hoog, maar blijkbaar had je het ervoor over. Dat als negatief punt opvoeren kan eigenlijk alleen maar als de feature set of de kwaliteit niet is wat je er van tevoren van had verwacht. Dat zie ik niet terug in je review.

Je kunt van andere merken MP3 spelers met 8GB geheugen kopen voor 50 euro. Waarom heb je die niet gekocht?