Sweex ST021 3.5" IDE Storage Solution Zilver Review

Toppertje 9 september 2011, laatste update op 9 september 2011, 418 views

Sweex ST021 3.5" IDE Storage Solution Zilver

Pluspunten

• redelijk design.

Minpunten

• redelijk lawaaierig.

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik zocht een goedkope behuizing voor mijn op dat moment werkloze harde schijf.

De behuizing is simpel open te maken waardoor je de harde schijf makkelijk kan inbouwen.
Wel maakt de behuizing redelijk wat lawaai als deze aan staat.
Bij mij staat hij bijna nooit aan, het is gewoon een back-up harde schijf.

De behuizing is echter wel zeer stevig, en met de bijgeleverde houder is het niet eens een heel erg lelijk ding om naar te kijken.

Deze behuizing is niet echt geschikt om mee te nemen, omdat er een voedingssnoer bij zit en de behuizing + harde schijf redelijk zwaar is neemt het veel plek in beslag in je laptoptas. Mede hierdoor is hij gewoon zeer geschikt als back-up harde schijf behuizing.

De prijs kwaliteit verhouding is prima in orde, beide niet zo heel hoog.

Heb jij ook een Sweex ST021 3.5" IDE Storage Solution Zilver?