Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G Review

Crahsystor 8 september 2011, laatste update op 8 september 2011, 528 views

Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

Pluspunten

• Kingston ValueRam: werkt altijd en overal.
  • Low-Profile DIMM. Onverwacht, maar wel grappig in combinatie met mijn
  • andere KVR setje, dat de gewone hoogte heeft. Het helpt ook om de Airflow minder te verstoren uiteraard.

Minpunten

• Nog geen tegen gekomen.

Stabiliteit Score: 4
Gebruikt i.c.m.

Win7 x64 Ultimate
AsRock 890GX Extreme3
AMD Phenom II X2 555 @ 3,7GHz
Thermalright HR-01 PLUS met 2x Noctua 120mm Push-Pull @ ~450rpm

Aangezien dit een review is van een KVR setje zal het kort zijn. Het is basic en werkt vrijwel altijd en heeft geen speciale functies.

Ik heb dit setje nu een dag. En zoals te verwachten is met Kingston ValueRam; alles werkt zoals het hoort. Het is een mooie aanvulling voor mijn KVR setje dat ik al had. De specs zijn nagenoeg hetzelfde. Alleen heeft dit nieuwe setje "Auto Self Refresh" wat dat ook mag wezen en is het low-profile.

Waarom geef je een goed voor de algemene beoordeling als je geen minpunten noemt?
Simpel, 2 puntjes:
* De DIMM's zijn groen en saai. Zwart/ Blauw/ Wit en saai was beter geweest
* Er is niet uit de korte productcode, KVR1333D3N9K2/4G, op te maken dat het om Low-Profile geheugen gaat.

Beide punten hebben te maken met de presentatie van het product en niet de werking er van. Niet iets om wakker van te liggen, maar net niet goed genoeg voor een 9. Een 10 kan natuurlijk nooit gehaald worden, want dan is het 'het perfecte product.'

Voor de mensen met een koeler als de Mugen / 2 / 3; Low-Profile RAM zorgt er voor dat je fan er netjes op past in bijna alle gevallen.

Heb jij ook een Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G?

Meer advertenties