Trust Izzy Review

MrJayMan 8 september 2011, laatste update op 8 september 2011, 238 views

Trust Izzy

Pluspunten

• pakt ook op gladde ondergrond
  • geen driverinstallatie nodig onder win7
  • prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed
  • ook geschikt voor linkshandig gebruik

Minpunten

• snoer is erg kort

Precies wat ik zocht! gevoelig en licht: ideaal voor FPS gaming. De prijs is onwaarschijnlijk laag voor een lasermuis met realtime-dpi-switcher.

Het snoer is wel erg kort wat problemen geeft als je desktop PC op de grond staat en je geen usb-hub op het bureau hebt liggen. Het muisje lijkt daardoor ontworpen voor laptopgebruik.

De vormgeving is symetrisch waardoor ook linkshandige gebruikers hier een ideaal product aan hebben.
En tip: plaats de muis op een gladde muismat voor de laagste weerstand bij het bewegen.

Heb jij ook een Trust Izzy?

Ik kan nergens afmetingen van deze muis vinden, zou je hem misschien even willen opmeten?

Hier zeggen ze 17.5 x 13 x 6 cm maar dat vind ik wel ERG groot.

[Reactie gewijzigd door fs76 op 20 september 2012 16:05]

ms omdat ie bol loopt dat de omtrek toeneemt, ik vind 'm 'klein' maar heb nog geen tijd gehad om m op te meten.
deze muis niet meer in gebruik vanwege een defect aan de primaire muisknop: interpreteert enkele klik als dubbele klik. Als dit probleem niet exemplarisch is dan is kennelijk de levensduur van de muis hierdoor beperkt (1 jr).