×

Tweakers Awards 18/19

Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? De Tweakers Awards stembussen zijn nog drie dagen open. Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Bovendien maak je kans op een Sony PlayStation 4 Pro 1TB, GoPro Hero 7 of Sonos One.

Stemmen

Motorola Gleam Rood Review

KeithM 7 september 2011, laatste update op 7 september 2011, 709 views

Motorola Gleam Rood

Pluspunten

• Design
  • Toetsenbord is groot

Minpunten

• Geen mp3-sms-tonen
  • Geen software voor PC sync etc.

Dit is een voorlopige review op basis van de ervaringen van mijn vriendin tot dusver.

Na eerdere ervaringen met de V3i was het geen moeilijke keuze omeen opvolger te zoeken voor de stukke Samsaung L170.

Eerste indruk
Het design is prachtig. Net een stukje langer dan de oude V3i, maar dat maakt de toetsen wel dat stukje prettiger. De menus zijn redelijk overzichtelijk en het is vrij gemakkelijk instellingen aan te passen. Minpuntje is wel direct dat het onmogelijk lijkt een mp3-bestand te gebruiken als SMS-toon.

Meer volgt

Heb jij ook een Motorola Gleam Rood?

Erg grappig om hiervan een review te zien. Ik heb enkele maanden geleden tijdens een validatieronde de UI van de telefoon nog wat recht proberen te trekken voor het Nederlands, maar vroeg me toen af of hier nog een markt voor was. Die is er schijnbaar :)